کد خبر: 469556
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

کومان:‌ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

رونالد کومان پیش از دیدار فرداشب مقابل اوساسونا در لالیگا به تمجید از بازیکنانش پرداخت و از دربی مادرید صحبت کرد.

کومان:‌ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم
کد خبر: 469556
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فرداشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا بارسلونا میهمان اوساسونا است.

این تیم که چهارشنبه شب مقابل سویا نمایشی دیدنی از خود به اجرا گذاشت، امیدی فراوان گرفته تا در لالیگا نیز فاصله خود را با صدر کم کند.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت:‌ ما با سیستم 3 دفاع مرکزی به بازی‌هایمان ادامه می‌دهیم ولی خیلی مبهوت این سیستم نخواهیم شد. مهمترین چیز رفتار و طرز فکر بازیکنان ماست که چگونه وقتی توپ در دست ما نیست، فشار بیاورند و به حریف ضربه بزنند.

وی ادامه داد: ادامه فصل در دست ما نیست ولی ما صبر می‌کنیم تا رئیس جدید انتخاب شود. به نظرم مهمترین چیز برای ما این است که در مسابقاتمان پیروز شویم و اصلا به چیزهای دیگر فکر نکنیم.

یکشنبه 17 اسفندماه انتخابات بارسلونا برگزار خواهد شد و از بین لاپورتا، فریشا و فونت یک نفر ریاست باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

کومان گفت: دربی مادرید برایم در اولویت نیست و من به بازی خودمان فکر می کنم. ما باید در این مسابقه به پیروزی رسیم و فاصله خود را با صدر کاهش دهیم پس به همین دلیل مبهوت بازی رئال و اتلتیکو نخواهیم شد.

سرمربی بارسلونا در خصوص شایعه آمدن ژاوی به نیمکت آبی‌اناری‌ها اظهار داشت: این اتفاقات را رسانه‌ها می‌سازند ولی مهمترین چیز این است که ما تلاش می‌کنیم و چنین چیزهایی مرا ناراحت نمی‌کند. بازی‌های زیادی مانده و ما نباید بیایستیم. من خسته شدم از بس به این سوالات شما پاسخ دادم.

کومان گفت: فصل طولانی است و یک تیم بالا و پایین‌های زیادی دارد. ما اکنون عملکرد خوبی داریم و انرژی زیادی پیدا کردیم. موقعیت گل می‌سازیم و با توپ بسیار سیال و پرانرژی ظاهر می‌شویم. باید این عملکرد را ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.

وی در خصوص عملکرد «ایلیاکس موریبا» اظهار داشت: او یک بازیکن جوان است و ما روی حساب باز کرده‌ایم. او اکنون با بارسای ب بازی و با ما تمرین می‌کند. هر وقت به او نیاز داشته باشیم موریبا در کنار ماست و مثل ریکی پوچ عالی کار خواهد کرد.

کومان اظهار داشت:‌ خیلی مهم است که بقیه بازیکنان نیز تاثیرگذار بازی کنند با اینکه ما به مسی وابسته هستیم. خیلی مهم است که بازیکنان زیادی برای ما گل بزنند و فقط گلزنی روی دوش مسی نباشد.

سرمربی بارسلونا در خصوص کسب جام در این فصل برای تیمش اظهار داشت: واقع بین باشید، ما می دانیم در فینال حضور پیدا کردیم و نزدیک هستیم که قهرمان شویم ولی باید تلاش کرد. در لالیگا اتلتیکو امتیازهای زیادی نسبت به ما کسب کرده و ما باید تلاش کنیم تا به آنها برسیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها