کد خبر: 469895
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مازیار؛ مردی که در اتومبیلرانی طلوع کرد!

مازیار ناظمی سرانجام توانست صندلی ریاست یکی از فدراسیون‌های ورزشی را تصاحب کند.

مازیار؛ مردی که در اتومبیلرانی طلوع کرد!
کد خبر: 469895
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مازیار ناظمی نه به عنوان یک مدیر و نه یک ورزشکار بلکه به عنوان یک گوینده خبر در میان عموم مردم شناخته شده است. او پس از آنکه از مدیریت روابط عمومی وزارت ورزش کنار رفت، به صورت جدی تصمیم گرفت شغل خود را ارتقا دهد.


او بعد از آنکه برای فدراسیون‌هایی نظیر جودو و بسکتبال کاندیدا شد، به سراغ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری رفت. ناظمی ابتدا سرپرست این فدراسیون شد و بعد از کاندیداتوری برای پست ریاست، انصراف داد تا بدون مشکل در انتخابات شرکت کند.


او در دور اول انتخابات 20 رأی کسب کرد، اما از آنجا که حداقل تعداد رأی برای تصدی صندلی ریاست 21 بود این انتخابات به مرحله دوم کشیده شد. در ادامه نیز او 25 رأی به دست آورد و در جنگ ریاست برات و همتیان را شکست داد.

مازیار ناظمی که به خاطر حمایت‌های وزارت ورزش برای حضور در انتخابات و پست‌های مختلف همواره هدف انتقاد بود، بعد از رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری هرگونه حمایت از سوی وزارت را رد کرد و گفت: «لابی و صحبت کردن بخشی از انتخابات است. من انتخاب مجمع بودم، چون اگر گزینه وزارت ورزش بودم در همان دور اول رأی می‌آوردم!»

اما نکته جالب توجه اینکه او در دور اول فقط یک رأی برای ریاست کم آورد و بر کسی پوشیده نیست که ناظمی در سال‌های اخیر همواره مورد توجه و حمایت بوده است وگرنه چگونه می‌تواند بدون آنکه سابقه مدیریتی داشته باشد ریاست فدراسیونی را بر عهده گیرد؟


صرف نظر از فدراسیون‌های دیگر که او برای به دست آوردن‌شان تلاش کرده، از مجمع وهمچنین افرادی که صلاحیت ناظمی را تایید کردند باید پرسید که او با چه آشنایی و چه زمینه کاری‌ای صاحب صندلی ریاست فدراسیون اتومبیلرانی شده است؟


مگر می‌توان بدون حمایت یک مرجع بالاتر، شخصی که تا 2 سال پیش مدیر روابط عمومی وزارت ورزش بوده، به سرعت به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شود؟

شاید این فدراسیون جزو فدراسیون‌های المپیکی یا مهم نباشد، اما به هر ترتیب باید فردی کاربلد و شایسته سکان آن را به دست می‌گرفت. ضمن اینکه مازیار ناظمی بهتر از هر کسی می‌داند که اگر قرار نبود ریاست فدراسیونی به او برسد، هیچ‌گاه از مدیریت روابط عمومی وزارت ورزش کنار نمی‌رفت.

مطمئناً با توجه به پیشرفت نکردن این رشته در ایران، عملکرد فدراسیون خیلی زیر ذره‌بین نیست و در نتیجه کسی نمی‌تواند از این انتخاب انتقاد کند. او هر عملکردی در این فدراسیون پیشه کند، هیچ کسی نمی‌تواند به صورت شفاف آن را ارزیابی کند و در نهایت ریاست این فدراسیون یک رزومه قوی برای حضور مازیار ناظمی در فدراسیون‌های بزرگ‌تر است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها