مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!

بازگشت دوباره مجیدی به استقلال با معرفی کادر جدیدش و معرفی فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی همراه شده است.

مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!
کد خبر: 470105
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۵:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در برابر فولاد که در پنج بازی گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده بود و موفق شده بود با سه پیروزی و دو تساوی و زدن پنج گل 11امتیاز کسب کند و به رده چهارم جدول برسد شب سختی را در آزادی سپری کرد و در نهایت برنده از این میدان خارج شد. او در این بازگشت دستیارانی همراه روی نیمکت داشت که البته این ترکیب قبلا هم امتحان شده بود. زمانی‌که مجیدی در مسابقات فصل پیش مدام به اپل واچش نگاه می‌کرد تا توصیه‌های فنی از بیرون را چک کند و در صورت لزوم آنها را به کار ببندد. موضوعی که با واکنش در محافل فوتبالی مواجه شد و خیلی‌ها به نقد مجیدی پرداختند و برای موفقیت او شریک تراشیدند.


به گزارش ورزش سه، برگردیم به فصل قبل و دوباره مرور کنیم دقیقه 90تا 94دیدار استقلال برابر پرسپولیس در بازی نیمه نهایی رقابت های جام حذفی را که استقلال با گل علیپور بازی یک بر صفر برده را به رقیب دیرینه باخته بود و مجیدی تنها چهار دقیقه فرصت داشت تا تصمیمی بگیرد که نتیجه اش بازگشت استقلال به بازی و رقابت ها باشد.


مجیدی در آن لحظات بحرانی و سخت که نیمکت رقیبش در جشن و پایکوبی پیروزی در داربی و رفتن به فینال بودند. بهترین بازیکن تیمش علی کریمی را از بازی بیرون کشید و زکی پور را به جناح چپ فرستاد تا دانشگر از خط دفاع به خط حمله اضافه شود. استقلال با بودن قایدی و میلیچ در آن جناح و اضافه شدن زکی پور آخرین فرصت هایش را برای رسیدن به گل مساوی امتحان کرد و مزد تصمیم شجاعانه مجیدی را با سانتر میلیچ و ضربه سر دانشگر گرفت و بازی را به تساوی کشاند تا با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال رقابت های جام حذفی برسد.

او روز گذشته با کادر فنی اش برروی نیمکت به دفعات مختلف جلسات کوتاه سه نفره کنار زمین برگزار کرد و در اواخر بازی هم خودش بر روی نیمکت نشست تا فراز کمالوند مدیر فنی تیم وظیفه هدایت آبی پوشان را لب خط به عهده بگیرد.

شکار اپل واچ مجیدی قبل از دمیدن سوت داور در ساعت 17:30دقیقه توسط لنز دوربین امیر حسین خیرخواه و همراهی فراز کمالوند از روز اول بر روی نیمکت استقلال و بازگشت دوباره صالح مصطفوی به این معناست که نیمکت آبی‌ها تمرکز بیشتر و نزدیکتری برای موفقیت در لیگ خواهد داشت. این اپل واچ هم حالا مسئولیت اضافه‌ای بر دوش ندارد و تنها زمان را نشان خواهد داد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها