کد خبر: 470896
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

در راستای اجرای دقیق و شفاف قوانین صورت گرفت؛

تخریب یک ملک خلافساز توسط شهرداری شهر رشت

در راستای اجرای دقیق و شفاف قوانین و همچنین رویکرد شهرداری نسبت به قانونمداری، گزارش تخریب یک ملک خلافساز، واقع در خیابان شهدای گمنام شهر رشت منتشر شد.در این گزارش آمده است: منطقه 4 شهرداری رشت با توجه به بی اعتنایی مالک به رای صادره و اخطارهای مکرر و طبق رای قطعی کمیسیون ماده 100 نسبت به اجرای حکم تخریب این ملک خلافساز اقدام نموده است.

تخریب یک ملک خلافساز توسط شهرداری شهر رشت
کد خبر: 470896
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در راستای اجرای دقیق و شفاف قوانین و همچنین رویکرد شهرداری نسبت به قانونمداری، گزارش تخریب یک ملک خلافساز، واقع در خیابان شهدای گمنام شهر رشت منتشر شد.

در این گزارش آمده است: منطقه 4 شهرداری رشت با توجه به بی اعتنایی مالک به رای صادره و اخطارهای مکرر و طبق رای قطعی کمیسیون ماده 100 نسبت به اجرای حکم تخریب این ملک خلافساز اقدام نموده است.

همچنین بر حسب دستور مقام قضائی مبنی بر اجرای حکم تخریب؛ عملیات تخریب با همراهی ضابط قضائی، نماینده نیروی انتظامی، مدیران وپرسنل منطقه 4شهرداری انجام شد.

در ادامه تصریح می شود: حکم تخریب این ملک طی رای کمیسیون بدوی ماده 100 صادر شده است و از سوی دیگر رای مذکور در شعبه 1 تجدیدنظر ماده 100 نیز عینا تایید و رای قطعی بر تخریب صادر گردید.

در پایان یادآور می شود: در فرآیند تخریب این ملک خلافساز رعایت اصول ایمنی و حقوق شهروندی لحاظ شد.

منبع: واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها