کد خبر: 472171
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۲:۰۶
| |

مدیر مستعفی تیم ملی دوچرخه سواری: داوری در جلسات دعوتم نمی کرد

علیرضا احمدی درباره ی علت استعفای خود از سمت مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری بیان کرد: چون که منتسب به برخی افراد بودم، حساسیتی روی من پیدا کردند و کم کم در جلسات من را دعوت نمی کردند.  

مدیر مستعفی تیم ملی دوچرخه سواری: داوری در جلسات دعوتم نمی کرد
کد خبر: 472171
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۲:۰۶

اعتمادآنلاین| مدیر مستعفی تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: سرپرست فدراسیون در جلسات دعوتم نمی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا احمدی درباره ی علت استعفای خود از سمت مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری بیان کرد: چون که منتسب به برخی افراد بودم، حساسیتی روی من پیدا کردند و کم کم در جلسات من را دعوت نمی کردند. جلسه با کمیته های رشته ها و مربیان برگزار می شد اما مدیر تیم های ملی در آن جلسات حضور نداشت. این مسائل هم بعد از نشست مشهد تکرار شد و علت آن هم سوالی بود که من در جلسه از آقای داوری پرسیدم. من هم شرایط را این گونه دیدم تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

او در ادامه مدعی شد: به من گفتند که میتینگ انتخاباتی راه انداخته ام در حالی که آقای داوری با علی نژاد و رشیدی جلسه ای برگزار کردند و هیچ کسی دیگر حتی دبیر فدراسیون هم حضور نداشت.

احمدی در پاسخ به این پرسش که در جلسه مشهد چه چیزی گفته بود، تصریح کرد: چه لزومی داشت زمانی که که فدراسیون و تیم ملی دچار مضیقه مالی است و به گفته دوستان 600 میلیون بدهی دارد، همایشی در مشهد برگزار کنیم و برای کاری خرج کنیم که تضمین اجرایی ندارد. در جلسه مشهد نیز من عنوان کردم که تضمین اجرایی برای این تقویم چیست که به آقای داوری سرپرست فدراسیون برخورد. می شد این مراسم را به صورت وبینار برگزار کرد پ. ما از صبح تا شب که در جلسه بودیم اما خروجی خاصی نداشت.

او در پایان گفت: خواسته کمیته تیم های ملی این بود که مسابقات لیگ جاده قبل از قهرمانی آسیا قزاقستان باشد اما این خواسته برآورده نشد و به بعد از تیرماه موکول شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها