کد خبر: 472581
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۲:۲۲:۳۷
| |

قاسم ساعدی:

وضعیت استان خوزستان نگران‌کننده است

قاسم ساعدی، عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: امروز تعداد زیادی از شهرستان های استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار داشته و باید زودتر تدابیر لازم برای محدودیت ترددها اتخاذ شود.

وضعیت استان خوزستان نگران‌کننده است
کد خبر: 472581
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۲:۲۲:۳۷

اعتمادآنلاین| قاسم ساعدی، با اشاره به آخرین وضعیت استان خوزستان در مقابله با ویروس کرونای انگلیسی، بیان کرد: متاسفانه وضعیت استان خوزستان در طول یک ماه گذشته نگران کننده بود و در اکثر شهرستان‌های استان وضعیت قرمز است. از سوی دیگر دولت به رسالتی که برعهده داشت آنطور که باید و شاید عمل نکرد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: بنده از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای درمانی و خدماتی استان که در طول این مدت واقعا زحمت کشیدند و در خط مقدم مبارزه با این ویروس هرچه که در توان داشتند برای بهبود حال بیماران به کار بستند، تشکر می کنم.

بنده به عنوان نماینده مردم چندبار به وزیر بهداشت و وزیر کشور تذکر دادم تا شهرهای قرمز استان قرنطینه و تعطیل شوند ولی متاسفانه روال عادی در سطح استان طی شد و ما امروز شاهد تلفات بالای بیماری در سطح استان و روند افزایش مبتلایان هستیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز خیلی از شهرستان های استان خوزستان قرمز است. اما تدابیری که باید در خصوص محدودیت ها اتخاذ شود متاسفانه انجام نمی شود. باتوجه به اینکه ویروس جهش یافته انگلیسی در سطح استان به طور گسترده شیوع یافته است، و به گفته وزارت بهداشت از هر 10 نفر بستری 9 نفر به این ویروس مبتلا هستند، قرنطینه مناطق قرمز و کاهش ترددها امری ضروری است.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم خوزستان از این وضعیت دلگیر هستند. مسئولان خوزستان در حد توان برای مردم سنگ تمام گذاشتند اما نیازمند حمایت های ستاد ملی کرونا نیز هستیم. ما در دشت آزادگان با کمبود شدید اکسیژن مواجه هستیم.

دستگاه‌های اکسیژن سازی که در بیمارستان ها وصل شده است، جوابگو بیماران نیست و ما شاهد از دست دادن جوانانمان هستیم.

وی افزود: وضعیت در سطح استان نگران کننده است. بنده به عنوان خدمت گزار مردم خوزستان از ستاد ملی کرونا و وزیر بهداشت می خواهم تا توجه ویژه ای به استان داشته و در کنار مدیران استانی بایستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها