کد خبر: 473435
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۰۹:۱۷:۰۳
| |

تیم ماشین‌سازی تبریز تعلیق شد

فعالیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از سوی مالک این باشگاه به حالت تعلیق در آمد.

تیم ماشین‌سازی تبریز تعلیق شد
کد خبر: 473435
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۰۹:۱۷:۰۳

اعتمادآنلاین| محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای‌، رسما اعلام کرد که فعالیت تیم ماشین‌سازی تا مشخص شدن وضعیت این باشگاه به حالت تعلیق درآمد.

در این نامه 6 بندی زنوزی به شرایط تحویل گرفتن تیم در سال 96، بدهی‌های باشگاه ماشین‌سازی قبل از مالکیتش و ... پرداخته و از دستورالعمل‌های مصوبه و ابلاغی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار بی‌اطلاعی کرده و عنوان کرده است: در نامه 3 فروردین دلایل قطعی خود برای انصراف از تیمداری باشگاه بزرگ ماشین‌سازی اعلام نموده‌ام.

در بند پایانی این نامه آمده است:

مجددا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر‌(عج) و تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما و هواداران عزیز باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌نمایم، نظر به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم تمرکز بیشتر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه بزرگ تراکتور و تمرکز بر زیرمجموعه‌های تحت مدیریت اینجانب بر تولید حداکثری در راستای تحقق اهداف تبیینی مقام معظم رهبری مدظله العالی(تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی) دیگر امکان تیمداری در باشگاه ماشین‌سازی تبریز را ندارم.

بدین وسیله با احترام به خواست و نظر هواداران فهیم باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر ترک مالکیت، رسما انصراف خود را از مالکیت و همچنین هرگونه مدیریت و دخالت در باشگاه بزرگ ماشین‌سازی تبریز را اعلام می‌نمایم و ادامه فعالیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سوی اینجانب به حالت تعلیق در می‌آید تا انتقال قطعی امتیاز از سوی هیات محترم فوتبال استان آذربایجان‌شرقی محقق گردد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها