کد خبر: 476730
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۳:۲۳:۰۰
| |

نقوی حسینی: اگر رئیسی نیاید، جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کند

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در انتخابات سال 92، گفت: همه گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر سیدابراهیم رئیسی هستند. اگر رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزد‌های اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

نقوی حسینی: اگر رئیسی نیاید، جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کند
کد خبر: 476730
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۳:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال 92 درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال 92 حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری 1400 را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر سیدابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نقوی حسینی افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزد‌های اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر سید ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو بابرنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر سید ابراهیم رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها