کد خبر: 477772
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۲:۴۶:۱۲
| |

کلود ماینینگ و فعالیت همیار ماینر در استخراج بیت کوین چیست؟

کلود ماینینگ مکانیزمی است که بدون نیاز به نصب تمام سخت‌افزارها و لوازم مرتبط روشی برای استخراج ارز رمزنگاری‌شده مانند بیت کوین را ارائه می‌دهد. شرکت‌هایی وجود دارند که به مردم اجازه می‌دهند با پرداخت هزینه اولیه، حساب خود را افتتاح کنند و در روند کلود ماینینگ شرکت کنند.

کلود ماینینگ و فعالیت همیار ماینر در استخراج بیت کوین چیست؟
کد خبر: 477772
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۲:۴۶:۱۲

اعتمادآنلاین| کلود ماینینگ مکانیزمی است که بدون نیاز به نصب تمام سخت‌افزارها و لوازم مرتبط روشی برای استخراج ارز رمزنگاری‌شده مانند بیت کوین را ارائه می‌دهد. شرکت‌هایی وجود دارند که به مردم اجازه می‌دهند با پرداخت هزینه اولیه، حساب خود را افتتاح کنند و در روند کلود ماینینگ شرکت کنند. بااین‌حال، این فرآیند، ورود به دنیای کلود ماینینگ را برای تعداد بیشتری از افراد در نقاط مختلف جهان امکان‌پذیر می‌کند. روند کلود ماینینگ شامل خرید مقدار مشخصی هش پاور(قدرت ماینینگ) است و هش پاور همان قدرت پردازش دستگاه‌های ماینینگ است.

بیت کوین

متناسب باقدرت هش اختصاص‌یافته، هر یک از شرکت‌کنندگان سهم مناسبی از سود خود را دارند. ازآنجاکه کلود ماینینگ از طریق فضای ابری انجام می‌شود، مواردی مانند نگهداری تجهیزات یا هزینه‌های برق و انرژی را ندارد که یک مزیت محسوب می‌شود. ازاین‌رو سایت همیار ماینر می‌تواند کمک بزرگی برای ورود به دنیای کلود ماینینگ باشد تا بتوانید هم اطلاعات خود را بالا ببرید و هم به‌طور عملی موارد کاربردی درباره کلود ماینینگ و کیف پول اتریوم یاد بگیرید که در ادامه به‌طور خلاصه به توضیح کلود ماینینگ و اتریوم می‌پردازیم تا دیدگاه دقیق‌تری از این کلمات برایتان ایجاد شود.

تجزیه‌وتحلیل کلود ماینینگ

Cloud mining که در فارسی به شکل کلود ماینینگ نوشته می‌شود، یکی از موارد رو به رشد است و آینده رمز ارزها را به تصویر می‌کشد که در آن سرویس‌های رایانه‌ای مانند سرورها، پایگاه داده‌ها، نرم‌افزار و ذخیره‌سازی از طریق اینترنت قابل‌دسترسی هستند. از طرف دیگر، کلود ماینینگ هسته‌ی اصلی اتفاقات مختلف رمز ارزها است؛ این فرایندی است که طی آن تراکنش‌ها تأیید و ثبت می‌شوند.

همچنین کلود ماینینگ فضایی را ایجاد کرده است که افرادی که حتی دانش فنی کمی دارند و یا از زیرساخت‌های سخت‌افزاری سر درنمی‌آورند بتوانند وارد دنیای رمز ارزها شوند. بااین‌وجود، حضور شرکت‌های متقلب در این فضا دور از ذهن نیست؛ بنابراین باید از صحت شرکتی که برای ورود به دنیای رمز ارزها استفاده می‌کنید مطمئن شوید.

مزایای کلود ماینینگ چیست؟

1) بدون دانش فنی در دسترس است

برای مبتدیانی که به دنبال روش‌های استخراج بیت کوین در گوگل هستند، کلود ماینینگ یک سرویس بسیار ساده و سریع برای استفاده است. درواقع، به هیچ دانش زیادی از استخراج رمز ارزها نیاز ندارید، لازم نیست بدانید که چگونه از سخت‌افزارها و چه پروتکل‌هایی استفاده کنید. کافی است به‌سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید و هزینه نسبی را مطابق باقدرت پردازش سیستم‌های ماینینگ که قصد خرید آن رادارید پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که هرچه سرعت بیشتر باشد، درآمد بیشتری نیز خواهد داشت و سرویس را فعال می‌کنید. درآمد مستقیماً به‌حساب کاربر واریز می‌شود که در این زمینه سایت همیار ماینر اطلاعات خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

ماینینگ

2) نیازی به خرید سخت‌افزار نیست

مزیت دیگر کلود ماینینگ این است که نیازی به خرید تجهیزات نیست. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید بهترین دستگاه‌ها یا کارت‌های ویدیو را برای استخراج رمز ارزها تهیه کنید، که این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. برای کاربر مبتدی، خرید، نصب و تنظیم سخت‌افزار شاید جالب‌ترین قسمت استخراج رمز ارزها باشد. بااین‌حال، برای کسانی که دانش کافی در این بخش ندارند کلود ماینینگ یک‌روند کمک‌کننده است. شاید حسن کلود ماینینگ این باشد که دیگر نیازی به نگرانی در مورد کاهش ارزش و به‌روزرسانی تجهیزات نیست.

3) بدون هزینه‌های عملیاتی، بدون گرما و بدون سروصدا

به‌طور مثال دستگاه Antminer S9 دستگاهی است که 1500 وات در ساعت برق مصرف می‌کند، که این خود گرمای زیادی تولید و درنتیجه، به دلیل وجود سیستم خنک‌کننده، آلودگی صدای زیادی را ایجاد می‌کند. به‌راحتی می‌توان فهمید که این‌ها وسیله‌هایی نیستند که در خانه نگهداری شوند. این دستگاه‌ها به محیطی مناسب با تهویه مناسب، دور یا جدا از فضای زندگی احتیاج دارند. همین امر در مورد دستگاه‌های استخراج با چندین پردازنده گرافیکی وجود دارد، اگرچه در این حالت، معمولاً تولید صدا کمتر است.

انرژی لازم برای داشتن یک یا چند دستگاه برای استخراج رمز ارزها معمولاً حداقل از 3 کیلووات وات شروع می‌شود؛ بنابراین، به‌عنوان‌مثال، کسی که در یک آپارتمان زندگی می‌کند، به دلیل همه محدودیت‌هایی که در بالا ذکر شد، به‌سختی قادر به استخراج بیت کوین در خانه است. به همین دلیل کلود ماینینگ می‌تواند تنها گزینه باشد و درنهایت برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایت‌هایی مانند همیار ماینر استفاده کنید.

اتریوم و کیف پول اتریوم چه هستند؟

اتریوم مانند بیت کوین یک شبکه بلاک چین است. اتریوم توسط «Vitalk Buterin» در اواخر سال 2013 منتشر و این پروژه در ژانویه 2014 آغاز شد. در ژوئیه 2014، اتریوم یک پیشنهاد اولیه را راه‌اندازی کرد، یک بیزینس بزرگ که در آن افراد می‌توانند رمز ارزها را خریداری کنند. ممکن است این سوال برایتان پیش‌آمده باشد که تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چیست؟ خوب، بیت کوین یک ارز رمزنگاری‌شده است که به‌عنوان جایگزینی برای ارزی است که توسط بانک‌ها چاپ می‌شود و از طرف دیگر، اتریوم یک پلتفرم کامل است.

با اتریوم برخلاف بیت کوین توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین خود را به‌عنوان برنامه‌های غیرمتمرکز بسازند و از آن‌ها در شبکه‌ها استفاده کنند. با برنامه‌های غیرمتمرکز توسعه‌دهندگان می‌توانند قراردادهای هوشمند بسازند؛

این ارز دیجیتال را هم بهترین ماینر های اتریوم استخراج میکنند وکد رایانه‌ای که در صورت تحقق برخی شرایط در قرارداد و بدون نیاز به دخالت انسان، به‌طور خودکار وظایفش را انجام می‌دهد. در شبکه اتریوم، دستگاه‌های تبلیغاتی و خدمات پرداخت وجود و نگهداری رمز ارزها در کیف پول اتریوم وجود دارد که پرداخت میلیاردها دلار پرداخت ارزی را راحت می‌کند. شرکت‌های بازی، بورس و بانک‌های سرمایه‌گذاری همه کار خود را بر روی سرمایه‌گذاری اتریوم آغاز کرده‌اند.

اتریوم - ارز دیجیتال

نقش سایت همیار ماینر برای ورود شما به دنیای رمز ارزها

همیار ماینر با توجه به عقیده استیو جابز و تغییراتی که در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد، تلاش می‌کند تا هموطنان ایرانی بتوانند راحت‌تر وارد دنیای رمز ارزها شوند و هدفش این است که مشکلات معمول از قبیل کلاه‌برداری، اطلاعات غلط و سوءاستفاده به حداقل خود برسند. همیار ماینر در حال حاضر از بیت کوین پشتیبانی می‌کند؛ هم‌اکنون شما می‌توانید با داشتن رمز دوم کارت عضو شتاب خود به‌وسیله درگاه‌های بیت کوین در سایت همیار ماینر اقدام به خریداری بیت کوین کنید. این سایت تصمیم دارد که به‌زودی ارزهای دیگر را نیز به شبکه خود اضافه کند تا شما بتوانید به‌راحتی رمز ارز موردنظر خود را به‌وسیله‌ی همیار ماینر انتخاب و خریداری کنید.

در پایان توصیه میکنیم با ورود به ماشین حساب ماینر همیار ماینر از میزان سرمایه گذاری و سود خود در کوتاه مدت و بلند مدت آگاه شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها