کد خبر: 478578
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

سبحانی‌فر: عجله‌ای برای برجام نداریم / در انتخابات احزاب باشند

یک فعال سیاسی گفت: نظر رئیس دولت در مورد برجام این بود که مذاکرات بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است و تا اینجا با نگاه سازنده،‌ پیشرفت صورت گرفته و فرصت باقی مانده تلاشمان بر این است که برجام را به نتیجه برسانیم، البته ما عجله‌ای نداریم اما فرصت‌سوزی هم نخواهیم کرد و اگر بنا باشد که این کار صورت گیرد ما ادامه نمی‌دهیم. 

سبحانی‌فر: عجله‌ای برای برجام نداریم / در انتخابات احزاب باشند
کد خبر: 478578
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رمضانعلی سبحانی‌فر، فعال سیاسی، در خصوص دیدار رئیس‌جمهور با برخی از فعالین سیاسی که هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: شب گذشته دیدار خوبی بین فعالین سیاسی و احزاب با رئیس‌جمهور صورت گرفت و درباره مسائل روز و انتخابات بحث شد و افراد نقطه نظرات خودشان را در مورد انتخابات آینده بیان کردند.

به گزارش ایلنا، این فعال سیاسی ادامه داد: درباره برجام که یک دستاورد بزرگ برای دولت یازدهم و دوازدهم است هم بحث شد. نظر رئیس دولت در مورد برجام این بود که مذاکرات بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است و تا اینجا با نگاه سازنده،‌ پیشرفت صورت گرفته و فرصت باقی مانده تلاشمان بر این است که برجام را به نتیجه برسانیم، البته ما عجله‌ای نداریم اما فرصت سوزی هم نخواهیم کرد و اگر بنا باشد که این کار صورت گیرد ما ادامه نمی‌دهیم .

وی افزود: همچنین بحثی درباره لزوم اطلاع رسانی درخصوص فعالیت‌های دولت درباره کارهای زیرساختی که صورت گرفته است مطرح شد چرا که اقدامات بسیار خوبی در صنایع زیرساختی، انرژی و محصولات کشاورزی انجام شده است و همچین آقای رئیس جمهور نوید دادند که خط لوله هزار کیلومتری دریای عمان به زودی افتتاح خواهد شد و از این پس می‌توانیم از دریای عمان هم نفت صادر کنیم و در آینده نزدیک صادرات ما افزایش خواهد یافت.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: اعضای حاضر در جلسه تاکید داشتند که به معیشت مردم بسیار توجه شود؛ رئیس جمهور تاکید کردند اگر می‌خواهیم کشور به طور مناسبی اداره شود باید بر پایه اعتدال و تعامل گام برداریم چرا که کارها با افراطی گری و تندروی پیش نمی‌رود؛ البته تعامل با دنیا به معنی تعامل سازنده است و با تمام کشورهای دنیا باید تعامل داشته باشیم.

سبحانی فر ادامه داد: درخصوص اداره کشور نیز رئیس جمهور تاکیدشان بر این بود که در انتخابات احزاب باشند، زیرا در کشور ما احزاب در فصل انتخاب فعال می‌شود و بعد از آن کنار می‌روند؛ در صورتی که بعد از انتخابات آن‌ها باید بتوانند در میدان باشند چرا که می‌توانند بخشی از موارد نظارتی را پیش ببرند.

وی ادامه داد: آقای روحانی بر موضوع دیگری که تاکید داشتند این بود که در انتخابات، مردم به برنامه رای بدهند و این هم در قانون اساسی آمده است که خط مشی و سیاست‌گذاری بر عهده رئیس‌جمهور است و لزوماً اگر نیاز است این بخش از قانون اساسی تفسیر شده و بیشتر مورد توجه قرار گیرد. آقای رئیس جمهور تاکیدشان بر این بود که کسیر برای دولت بعدی هموار تر شود که توسعه کشور را در آینده بهتر داشته باشیم و تلاش هم می‌کنیم یک انتخابات سالم و پرشوری را داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها