کد خبر: 479801
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۵:۰۰
| |

اروینگ، ستاره بسکتبال آمریکا:

ماه رمضان فرصتی است تا به خدا خدمت کنم

ستاره بسکتبال آمریکا گفت: خوشحالم که عضوی از جامعه مسلمانان هستم و می‌توانم کارهای نیک انجام دهم.

ماه رمضان فرصتی است تا به خدا خدمت کنم
کد خبر: 479801
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کایری اروینگ، ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس پس از پیروزی 109 بر 104 تیمش مقابل بوستون سلتیکس در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در حرکتی نادر در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، اروینگ 29 ساله در نشست خبری بعد از بازی برای نخستین بار در مورد مسلمان بودن، ماه رمضان، روزه و تفکرات عمیق مرتبط با این ماه مبارک حرف زد و اینکه مسلمانان در این ماه از طلوع آفتاب تا غروب،‌ چیزی نمی‌خوردند و نمی‌آشامند.

گارد رأس تیم بسکتبال بروکلین نتس در این مورد گفت: همه ستایش‌ها و پرستش‌ها برای خداست. من به عنوان عضوی از جامعه مسلمانان و کسی که به اسلام، معتقد است به سایر نژادها، فرهنگ‌ها و ادیان احترام می‌گذارم و آنها را درک می‌کنم. من این را به عنوان پایه و اساس تفکرم قرار داده‌ام اما همین موضوع در جامعه ما، تفرقه ایجاد کرده است. من نمی‌خواهم این انرژی منفی را وارد بازی بسکتبال کنم اما خیلی‌ها از من در این مورد می‌پرسند.

کایری اروینگ ادامه داد: من با بسیاری از خواهران و برادران مسلمان خودم در مراسم ماه رمضان شرکت می‌کنم. ماه رمضان، تنها یک تغییر و فرصتی است تا به خدا خدمت کنم و در انتظار راهنمایی او باشم.

وی تصریح کرد: من خوشحالم که عضوی از جامعه مسلمانان هستم و می‌توانم کارهای نیک انجام دهم. اگر چیزی از جامعه مسلمانان می‌دانید، باید بگویم روزه‌داری هم جزئی از آن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها