کد خبر: 479996
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

تنها کشوری هستیم که سهمیه کامل المپیک را داریم/ امیدوارم با نتایج‌مان در توکیو دل مردم را شاد کنیم + ویدئو

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تنها کشوری هستیم که سهمیه کامل المپیک را در اختیار داریم.

تنها کشوری هستیم که سهمیه کامل المپیک را داریم/ امیدوارم با نتایج‌مان در توکیو دل مردم را شاد کنیم + ویدئو
کد خبر: 479996
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 28 و 29 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش برنا، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره ارزیابی خود از سطح کیفی این مسابقات گفت: ما ابتدا مسابقات گزینشی را داشتیم و پس از آن هم در قهرمانی آسیا شرکت کردیم که هر دو رویداد از نظر فنی در سطح خوبی برگزار شد. ارزیابی کلی ما از نتایج به دست آمده مثبت است.

او ادامه داد: در این دوره موفق شدیم اولین کشوری باشیم که همه سهمیه‌های لازم را کسب کنیم. حتی روسیه و آمریکا هم که جزو رقبای اصلی ما هستند به این تعداد از سهمیه نرسیدند. برای ما اتفاق خوبی بود. امیدوارم با همین روند پیش برویم تا به امید خدا در مسابقات مهم تر و از جمله المپیک 2020 توکیو نتایج بهتری را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: خوشبختانه در چند هفته اخیر ورزشکاران المپیکی واکسینه شدند که جا دارد از تمامی دست اندرکاران این اقدام خوب تشکر کنیم. طبیعتا از این پس ملی پوشان با آرامش خاطر بیشتری به تمریناتشان می‌پردازند. امیدوارم بتوانیم ما هم با درخشش مان در المپیک دل مردم ایران را شاد کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها