کد خبر: 480691
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

صدای بلند تبعیض در بسکتبال ایران!

شنیده‌ها حاکی از آن است که اسپانسر لیگ برتر بسکتبال زنان پیشنهاداتی برای اعطای جایزه به زنان داشته اما فدراسیون ضرورتی به این ماجرا ندیده و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد یک علامت سوال بزرگ در خصوص علت این رفتار پیش می‌آید.

صدای بلند تبعیض در بسکتبال ایران!
کد خبر: 480691
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌های اول، دوم و سوم لیگ برتر بسکتبال مردان به لطف یک حامی مالی در مراسم اختتامیه مسابقات جوایزی دریافت کردند ضمن اینکه اسپانسر به اعضای تیم قهرمان یعنی شهرداری گرگان گوشی تلفن همراه هدیه داد.


به گزارش اعتمادآنلاین ، اما این اتفاق یک واکنش جنجالی به همراه داشت و آن استوری‌های بازیکنان و عوامل تیم‌های بسکتبال نسبت به عدم تجلیل از آنها در مراسم اختتامیه لیگ زنان بود. در این مراسم به تیم‌ها به جز مدال و جام هیچ چیز دیگری داده نشد و همین نگاه متفاوت باعث ناراحتی زنان شده است.

بکستبال فینال لیگ


بسیاری از آنها معتقدند ندادن گوشی یا جایزه مالی اهمیتی ندارد و این نکته که حتی فدراسیون یک شاخه گل به آن ها نداده است، نشان از بی‌اهمیتی فدراسیون نسبت به زنان است؛ زنانی که با توجه به قانونی شدن حضورشان در میادین بین‌المللی حالا مورد توجه اسپانسرها قرار گرفته‌اند و حتی اسپانسر لیگ هم در بازی‌های زنان از تبلیغات استفاده کرد و در نتیجه زنان هم برای حامیان مالی و فدراسیون سودآور بودند.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که اسپانسر پیشنهاداتی برای اعطای جایزه به زنان داشته اما فدراسیون ضرورتی به این ماجرا ندیده و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد یک علامت سوال بزرگ در خصوص علت این رفتار پیش می‌آید.

فریناز طائرپور سرمربی تیم گروه بهمن درباره این مطلب گفت: به هر حال دختران بسکتبالیست با سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند و حداقل انتظار دارند نگاه به آنها متفاوت نباشد و به اندازه زحماتشان دیده شود. به تیم شهرداری گرگان هم تبریک می‌گویم و جوایز مبارک‌شان باشد. اصلا اینگونه نیست که کسی نسبت به شایستگی آنها یا اعطای جایزه ایرادی بگیرد بلکه موضوع عدم توجه به زنان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها