کد خبر: 480973
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۳۳:۰۰
| |

سمیه رفیعی، رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس:

باید دانش بنیان ها در عرصه محیط زیست وارد شوند

رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس گفت: در بحث رویکرد های نوین باید تکنولوژی های نوین و دانش بنیان ها در عرصه محیط زیست وارد شوند. دانش‌بنیان ها توانستند به یک سری از این مشکلات پاسخ بدهند و راهکارهایی را ارائه دهند.

باید دانش بنیان ها در عرصه محیط زیست وارد شوند
کد خبر: 480973
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به همت معاونت گفتمان سازی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران؛ سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی باحضور خانم دکتر رفیعی برگزار شد.

به گزارش فارس، در این نشست سمیه رفیعی رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس گفت: مهم‌ترین رکن در بحث سازمان حفاظت محیط زیست که سازمان حاکمیتی است، وظیفه صیانت از مراکز تحت حفاظت است و برای اینکه بتواند این وظیفه را که بخش عمده آن حفاظت از انجام دهد باید نسبت به رویکردهای نوین اقدام کند.

وی افزود: سیاستگذاری باید از سازمان محیط زیست انجام شود که این سیاست ها مطابق برنامه ریزی های کلان اداره می‌شود و مدیریت سلیقه ای به آن اعمال می‌شود و این مورد در امر طبیعت پذیرفته نیست.

رفیعی ادامه داد: در بحث رویکرد های نوین باید تکنولوژی های نوین و دانش بنیان ها در عرصه محیط زیست وارد شوند.

رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مصرف گرایی و سبک زندگی مردم گفت : مسئله محیط زیست به سبک زندگی خیلی مرتبط است و آموزش هایی که در این مسئله داریم در کشور ما کم است و مردم مصرف کردن را در بسیاری از موارد یاد نگرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: برای بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در جامعه ایجاد شده است نیاز به رویکردهای نوین و خلاق داریم و دانش‌بنیان ها توانستند به یک سری از این مشکلات پاسخ بدهند و راهکار هایی را ارائه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها