کد خبر: 481473
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران : اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی به هیچ وجه داده نمی‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

رئیس پلیس راه مازندران : اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی به هیچ وجه داده نمی‌شود
کد خبر: 481473
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، گفت:تمامی مبادی ورودی مازندران برای هفته آینده نیز به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

سرهنگ قدمی با بیان انسداد محور هراز برای چهارمین روز متوالی به علت ریزش کوه، گفت: راهداران و پلیس راه در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند و به محض بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

او افزود: رانندگان برای تردد از جاده‌های جایگزین کندوان و سوادکوه استفاده کنند.

سرهنگ قدمی گفت:آمد وشد خودرو‌ها امروز جمعه 10 اردیبهشت ماه در محور‌های سوادکوه، کندوان و کیاسر عادی و روان بوده و سطح راه ها هم خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها