کد خبر: 482136
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۱:۱۳:۰۰
| |

کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون:

اخذ روادید تایلند قایقرانان را به دردسر انداخت

نایب رئیس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: به دلیل بحران کرونا در کشور تایلند میزبان مسابقات گزینشی المپیک، شرایط اخذ روادید با مشکلاتی همراه شد و قایقرانان را به دردسر انداخت. اما با پیگیری فراوان، مشکل حل شده و ملی‌پوشان آخر هفته اعزام خواهند شد.

اخذ روادید تایلند قایقرانان را به دردسر انداخت
کد خبر: 482136
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کتایون اشرف، نایب رئیس زنان فدراسیون قایقرانی بیان کرد: «رکسانا رازقیان» ملی‌پوش قایقرانی یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود که 6 ماه است در فرانسه تمرین می‌کند و قرار بود از همان کشور به مسابقات گزینشی المپیک به کشور تایلند برود. وی پیش از آن به ایران آمد و در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت کرد و به مقام اول رسید. رازقیان در کاپ قهرمانی جهانی نفر هفدهم شد و امید می‌رود تا بزودی سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در این مدت بسیار درگیر روادید ملی‌پوشان برای اعزام آنان به مسابقات گزینشی المپیک بودیم. زیرا اخذ روادید برای آنان با مشکلاتی همراه شد. با توجه به بحران کرونا شرایط برای دریافت روادید از کشور تایلند تغییر کرد. در واقع برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند مستلزم یک دوره قرنطینه و مجوز ورود هستیم. این موضوع ما را به دردسر انداخته است.

اشرف ادامه داد: اعزام ملی‌پوشان قطعی است و از سفارت به ما خبر دادند که مرحله نخست صدور روادید تکمیل شد و قسمت دوم آن کسب مجوز سلامت در یک یا دو رو آینده است. اگر همه چیز خوب پیش برود، آخر این هفته تیم آب‌های آرام و اسلالوم را به مسابقات اعزام خواهیم کرد.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در رشته آب‌های آرام 2 نفر در کانوی 2 نفره و یک نفر برای 500 و 200 متر و در اسلالوم یک نفر و در روئینگ هم یک نفر سنگین وزن و 2 نفر برای قایق دو نفره به تایلند اعزام می‌کنیم.

وی گفت: در این مدت برنامه‌ریزی‌ لازم برای ادامه لیگ برتر، کلاس‌های آموزشی، استعدادیابی و مسابقات کاپ انجام دادیم. به دلیل بحرانی‌تر شدن کرونا منتظر بهبود شرایط هستیم تا تاریخ دقیق برگزاری این رقابت‌ها قطعی شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی، لیگ برتر قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم‌ها باید آماده شوند و تا زمانی که کشور به حالت معمولی برنگردد، مجبوریم زمان برپایی این مسابقات را به تعویق بیندازیم.

مسابقات قایقرانی گزینشی المپیک روزهای 13 تا 18 اردیبهشت در شهر پاتایا در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها