کد خبر: 483099
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۴:۰۲:۰۰
| |

مدیرعامل ماشین‌سازی:

در پرداخت پول شهرداری کارشکنی شد/ این مبلغ را به روز کنیم 20میلیارد می‌شود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در خصوص مطالبه از شهرداری ارائه کرد.

در پرداخت پول شهرداری کارشکنی شد/ این مبلغ را به روز کنیم 20میلیارد می‌شود
کد خبر: 483099
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۴:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حامد نجفی در مورد مطالبات باشگاه ماشین سازی از شهرداری تبریز اظهارد اشت: روز سوم فرودین، جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال برگزار کردیم. باشگاه مطالبات 5ساله‌ای را از شهرداری دارد که هنوز وصول نشده است.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت مالی باشگاه خوب نیست، در آن جلسه قرار شد این پول از شهرداری به حساب باشگاه واریز شود. کارهای اداری زمان برد. قرار بود روز دوشنبه این پول واریز شود. ما شنبه بازی داریم و قرار بود درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت و مشکلات مالی باشگاه نسبتا حل شود.. متاسفانه کارشکنی‌هایی شد و مشکلات و موانعی به وجود آمد. مالک باشگاه (محمد رضا زنوزی) دستور داد تا زمانیکه این مبلغ واریز نشود، تمام فعالیت های باشگاه لغو شوند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

نجفی در مورد اینکه این طلب از شهرداری بابت چیست، عنوان کرد: زمانیکه تیم را به مالک واگذار کردند، صورت جلسه‌ای تهیه شد تا از طرف شهرداری به باشگاه ماشین سازی کمک شود. این مبلغ 2میلیارد تومان است. در سال 95 این مبلغ بوده و اگر بخواهیم آن را به روز کنیم 20 میلیارد می‌شود اما همین مبلغ دو میلیارد پرداخت می‌‌شود.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه ماشین سازی تا آخر فصل با قدرت به کارخودش ادامه می‌دهد، گفت: ان‌شاالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها