کد خبر: 483362
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۲:۵۷:۳۰
| |

داستان تکراری در لیگ کشتی/ هیات کشتی قائمشهر پول کشتی‌گیرانش را نمی‌دهد!

با گذشت 5 ماه از پایان لیگ برتر کشتی آزاد، همانند سال گذشته، اینبار نیز تیم‌هایی مثل هیات کشتی قائمشهر و سازمان لیگ کشتی توجهی به تسویه حساب مبالغ اندک کشتی‌گیران ندارند!

داستان تکراری در لیگ کشتی/ هیات کشتی قائمشهر پول کشتی‌گیرانش را نمی‌دهد!
کد خبر: 483362
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۲:۵۷:۳۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اواخر آذر سال گذشته با معرفی تیم های برتر به پایان رسید و تیم هیات کشتی قائمشهر با سرمربیگری مهدی تقوی ملی پوش سابق کشتی ایران و دارنده دو مدال طلای جهان موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شد.

به گزارش ایسنا، اما با وجود گذشت نزدیک به 5 ماه از پایان رقابتهای لیگ کشتی آزاد، مسئولان این تیم هیچ توجهی به تسویه حساب با بسیاری از کشتی‌گیران خود ندارند و پاسخگوی تماس آن ها نیستند!

البته گفته می شود طلب کشتی‌گیران نه چندان مطرح قائمشهری پرداخت شده و یا نفراتی مثل علی شعبانی و یدالله محبی نیز ابتدای فصل پولشان را دریافت کرده اند.

بی توجهی مسئولان هیات کشتی قائمشهر به پرداخت مطالبات کشتی گیران در حالیست که رقم قرارداد بسیاری از آن ها چیزی در حدود 50 تا 60 میلیون تومان است!

خیرالله قهرمانی، محمدجواد حمیدی، ابوالفضل حاجی پور، رضا علیجان زاده، نیما اشفاقی، علیرضا کریمی، دانیال حجتی و بهمن تیموری و احتمالا عزت الله اکبری کشتی گیرانی هستند که از تیم قائمشهر طلب دارند اما با بی تفاوتی مسئولان تیمشان، این کشتی گیران به سازمان لیگ فدراسیون کشتی شکایت کرده اند که البته با وجود گذشت 5 ماه هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

فصل گذشته نیز برخی تیم ها نسبت به پرداخت مطالبات اقدام نکردند که حواشی زیادی را بوجود آورد و رییس سازمان لیگ کشتی عنوان کرد دیگر شاهد این مشکلات در لیگ کشتی نخواهیم بود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها