کد خبر: 483628
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

مارتینز، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان:

برای آمدن به بارسلونا با «مسی» صحبت کرده بودم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: بارسلونا به من پیشنهاد داده بود و من در این مورد با «لیونل مسی» صحبت کرده بودم.

برای آمدن به بارسلونا با «مسی» صحبت کرده بودم
کد خبر: 483628
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «لائوترا مارتینز» ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میلان در گفت و گویی اظهار داشت: من واقعاً به بارسلونا نزدیک بودم. با مسی در این خصوص صحبت کرده بودم اما آنها مشکلات مالی داشتند و من تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: زمانی که در آرژانتین بودم، رئال مادرید کاستیا (تیمی در دسته سه اسپانیا) نیز به دنبال من آمده بود. آن‌ها به من پیشنهاد قرارداد دادند اما احساس کردم که آمادگی این کار را ندارم.

هفته گذشته قهرمانی تیم فوتبال اینترمیلان در سری آ قطعی شد و شاگردان آنتونیو کونته توانستند به سلطنت یوونتوس در ایتالیا پایان دهند. مارتینز در این خصوص گفت: من از کودکی خواب قهرمانی خودم را می‌دیدم. فکر می‌کنم که ماندنم در اینتر کار بسیار درستی بود زیرا توانستم قهرمانی بسیار بزرگی با اینتر بدست آورم.

ستاره 23 ساله اینترمیلان اضافه کرد: من از کودکی آرزو داشتم که یک خانواده داشته باشم و بتوانم با آن عناوین مختلف را کسب کنم و حالا همچین چیزی را در زندگی‌ام دارم.

انتقال پیشنهادی به بارسلونا اولین باری نبود که مارتینز را به سواحل اسپانیا نزدیک می کرد، پیش از این رئال مادرید نیز به او علاقه نشان داده بود.

لائوترا افزود: "[سانتیاگو] سولاری در رئال مادرید کاستیا بود و به دنبال من آمد. من احساس نمی کردم خیلی دور باشم. آنها به من پیشنهاد قرارداد دادند ، اما من احساس آمادگی نکردم."

این مهاجم از آن زمان با اینتر به عنوان قهرمانی سری آ به قهرمانی رسید ، زیرا شاگردان آنتونیو کونته یوونتوس را از سلطنت برکنار کردند.

لائوترا گفت: "من از کودکی این خواب را می دیدم. من فکر می کنم من حق داشتم که بمانم ، زیرا یک عنوان کسب کردم. من آرزو داشتم که یک خانواده داشته باشم و عناوین را کسب کنم و اکنون چنین چیزی را دارم."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها