کد خبر: 483938
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چهار ایده جدید برای کسب درآمد + تصاویر

اقتصاد شبیه یک موجود زنده است. شما باید بدانید موارد سرمایه‌گذاری با گذشت زمان تغییر می‌کنند. مردم گاهی با خرید ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند و گاهی نیز با خرید اوراق قرضه در صدد افزایش دارایی خود برمی‌آیند.

چهار ایده جدید برای کسب درآمد + تصاویر
کد خبر: 483938
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| این روزها اکثر مردم در ایران و حتی دیگر کشورهای جهان دنبال سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی هستند. بازاری جذاب که حساسیت‌های خاص خودش را دارد. برخی دیگر هم در پی حضور در بازار سرمایه هستند. آنها خرید و فروش سهام را گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. هرچند این روزها بازار سرمایه در ایران وضعیت چندان مساعدی ندارد، ضمن اینکه بازار رمزارزها نیز ریسک زیادی به همراه دارد. در این گزارش سعی می‌کنیم شما را با چند راه جدید سرمایه‌گذاری آشنا کنیم.

در ابتدای گزارش باید به شما یادآور شویم اقتصاد شبیه یک موجود زنده است. شما باید بدانید موارد سرمایه‌گذاری با گذشت زمان تغییر می‌کنند. مردم گاهی با خرید ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند و گاهی نیز با خرید اوراق قرضه در صدد افزایش دارایی خود برمی‌آیند. در ادامه بعضی از موارد سرمایه‌گذاری را به شما معرفی می‌کنیم که شاید فکر نمی‌کردید گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند.

ثرتمندان جهان - سرمایه داری

1- تبلیغات محیطی؛ تابلویی که شما را پولدار می‌کند

بی‌شک شما هم مانند همشهریان خود در حین رانندگی با تابلوهای تبلیغاتی کنار خیابان‌ها برخورد کرده‌اید. تابلوهایی که هر ماه تغییر می‌کنند و هر بار یک محصول جدید تجاری، یک کمپانی تازه‌تاسیس یا یک بانک بزرگ را تبلیغ می‌کنند. شما می‌توانید با تبلیغات محیطی درآمد قابل توجهی به دست آورید. قبل از اینکه چنین ایده‌ای را به تمسخر بگیرید کمی فکر کنید. تبلیغات محیطی در جهان نزدیک به 15 هزار دلار درآمد در ماه دارد. برای این کار شما باید یک شرکت تبلیغاتی ثبت کنید و با خرید یا اجاره بیلبوردهای سطح شهر سود قابل توجهی به دست آورید. فقط باید توجه کنید که انتخاب تابلوهای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی اشتباه می‌تواند به کوره پول‌سوزی برای شما تبدیل شود.

1

2- استخراج رمزارز؛ کامپیوتر شما حامی کیف پول شماست

قبل از ورود به ماجرای استخراج رمزارز ذکر یک نکته ضروری است آن هم اینکه شما باید آشنایی کافی با کامپیوتر داشته باشید. با افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی قیمت دستگاه‌های استخراج آنها نیز افزایش پیدا کرده است. بنابراین شما می‌توانید با ساخت یک سیستم کامپیوتری ساده و مختص خودتان از این بازار بزرگ و جالب سود کسب کنید. ساخت کامپیوتر شخصی مناسب نیاز به آشنایی با کامپیوتر و قطعات سخت‌افزاری آن دارد. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا اهداف خودتان را پیش ببرید. زمانی که سیستم خود را تنظیم کردید کامپیوترتان می‌تواند به طور مداوم و منظم کار کند و به تدریج بیشتر و بیشتر رمزارز استخراج کند. در نهایت شما می‌توانید آن را با پول مبادله کنید.

1

3- دامنه اینترنتی؛ یک اسم زندگی شما را تغییر می‌دهد

مسلماً فرایند جست‌وجوی نام دامنه‌ها و سپس فروش آنها به مشاغل یا افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند و به این دامنه‌ها نیاز دارند به اندازه روزهای ابتدایی آغاز به کار اینترنت سودآور نیست. شما دیگر نمی‌توانید به سادگی ادعا کنید یک دامنه منحصربه‌فرد دارید و منتظر باشید تا فرد یا شرکتی برای خرید آن با شما تماس بگیرد. اکثر دامنه‌ها در حال حاضر مالک دارند، با این حال شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور همچنان به دنبال خرید دامنه‌های مورد نیاز خود هستند.

اگر به طور تصادفی صاحب نام دامنه‌ای باشید که با نام انتخاب‌شده برای راه‌اندازی یک پروژه جدید از یک شرکت بزرگ مطابقت داشته باشد، می‌توانید از فروش آن سود خوبی کسب کنید. انتخاب نام دامنه اینترنتی نکته بسیار مهمی است. توجه داشته باشید که انتخاب نام مناسب برای دامنه می‌تواند شما را به سود برساند. بنابراین اگرچه یافتن فرصت‌های خوب برای به دست آوردن سود در بازار دامنه‌های اینترنتی بسیار دشوار است، اما همچنان می‌توان از آن درآمد کسب کرد.

1

4- پارکینگ؛ درآمدزایی از حیاط خانه

هر کسی در شهرهای بزرگ زندگی کرده باشد به سادگی می‌داند پیدا کردن جای پارک چقدر ارزشمند است. فضای پارک مناسب برای بعضی افراد تا هزاران دلار در سال ارزش دارد. بنابراین داشتن یک پارکینگ می‌تواند یک موقعیت سرمایه‌گذاری خوب برای شما باشد. در واقع پارکینگ می‌تواند یک موقعیت سرمایه‌گذاری جانبی برای شما به شمار رود. حتی ممکن است با حدس اینکه کدام مناطق شهر نیازمند پارکینگ بیشتری هستند با سرمایه‌گذاری در آنها سود بیشتری کسب کنید. در سال 2017 نیویورک تایمز مقاله‌ای در همین باره چاپ کرد. در آن گزارش یک زن آمریکایی بخشی از درآمد ماهانه خود را از اجاره سه پارکینگی که در اختیار داشت به دست می‌آورد. او اکنون بابت اجاره هر پارکینگ بیش از 700 دلار در ماه درآمد دارد.

1

در این گزارش چهار فرصت جالب برای سرمایه‌گذاری را برشمردیم، شما می‌توانید ایده‌های جدید خود را با مخاطبان اعتمادآنلاین به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها