کد خبر: 484684
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به 215 نفر افزایش یافت

در سایه تداوم حمله نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران و تحصن‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی که از صبح امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد، بر شمار مجروحان فلسطینی این درگیری‌ها افزوده شده است.

شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به 215 نفر افزایش یافت
کد خبر: 484684
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نظامیان صهیونیست از صبح امروز با محاصره مسجدالاقصی و حمله به فلسطینی‌ها، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کرده‌اند و تاکنون 215 فلسطینی در جریان این حملات مجروح شده‌اند.

به گزارش فارس، در سایه تداوم حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و تحصن‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی که از صبح امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد، بر شمار مجروحان فلسطینی این درگیری‌ها افزوده شده است.

به نوشته الجزیره، نظامیان صهیونیست تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مسجدالاقصی را بسته‌اند و ضمن محاصره آن، در حال سرکوب فلسطینی‌ها هستند و از امدادرسانی به زخمی‌ها نیز جلوگیری می‌کنند.

خبرگزاری فلسطینی «معا» نیز نوشت: هلال احمر فلسطینی اعلام کرد که با وجود ممانعت‌های رژیم‌ صهیونیستی، کادرهای درمانی و امدادرسانی تلاش می‌کنند تا به مجروحان فلسطینی کمک کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون 215 نفر در جریان درگیری‌های صبح امروز در مسجد الاقصی و اطراف شهر قدیمی قدس، زخمی شده‌اند که شماری از آنها از کادر درمان و امدادرسان هستند.

اشغالگران همچنین خبرنگارانی را که در دروازه «الاسباط» در حال پوشش حوادث داخل مسجد الاقصی بودند، هدف قرار می‌دهد و مانع پوشش اخبار مربوط به به این درگیری می‌شود.

نظامیان صهیونیست از صبح امروز مصادف با 28 ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز‌‌ اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها