کد خبر: 485454
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

توزیع 5 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند

مسئول قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: 5 هزار بسته معیشتی را با واسطه‌ی هزار مدرسه در تهران توزیع کردیم.

توزیع 5 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند
کد خبر: 485454
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نعمتی مسئول قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: بنیاد احسان در طرح احسان رمضان 500 هزار بسته معیشتی را با همکاری گروه‌های جهادی توزیع کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او با بیان اینکه 5 هزار بسته از این تعداد را با واسطه‌ی هزار مدرسه در تهران توزیع کردیم، گفت: کادر مدارس شناسایی خانواده‌های نیازمند را برعهده گرفتند و در تکمیل بسته‌ها مشارکت کردند.

نعمتی افزود: دانش آموزان در تکمیل بسته‌ها به عنوان رزق‌های فرهنگی مشارکت کردند.

مسئول قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه این 5 هزار بسته حتما به دست خانواده‌هایی می‌رسد که حداقل دارای یک دانش آموز هستند، بیان کرد: دانش آموزانی که در این طرح مشارکت می‌کنند به هیچ وجه نمی‌دانند این بسته را چه کسی دریافت می‌کند.

نعمتی گفت: در این طرح همه صیانت‌ها برای حفظ کرامت خانواده‌ها و دانش آموزان اجرایی می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: در این طرح انجمن اسلامی دانش آموزی به طور ویژه با بنیاد احسان ستاد اجرایی همکاری می‌کند.

او با بیان اینکه به تعدادی که با کادر مدرسه همکاری داشتیم بسته‌ها توزیع شده است، گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته اجرایی شده است و 2 هزاربسته در اسفندماه میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها