کد خبر: 485739
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۲۰:۳۳:۰۰
| |

پایان دربی ۹۵ با پیروزی پرسپولیس:

یک گل، صدر نشینی و دیگر هیچ!/ دربی که فقط هوادار نداشت

تیم های پرسپولیس و استقلال امروز در قالب هفته بیست و سوم به مصاف یکدیگر رفتند.

یک گل، صدر نشینی و دیگر هیچ!/ دربی که فقط هوادار نداشت
کد خبر: 485739
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۲۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند تا نود و پنجمین شهرآورد پایتخت را به انجام برسانند.

به گزارش اعتماد آنلاین ، این بازی در نیمه نخست با حمله های هر دو تیم آغاز شد و بازی ساکن و کم هیجانی را شاهد نبودیم.

در این 45 دقیقه ابتدایی در حالی که دو تیم عقب نشینی نکردند اما گلی رد و بدل نشد تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. البته کارشناسان داوری بر این باور هستند که وحید امیری در این نیمه از بازی خطای پنالتی را روی مهدی قائدی انجام داده که اکبریان از آن غافل شده است.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس با یک کار تیمی و توسط عیسی آل کثیر در دقیقه 56 به گل اول دست پیدا کرد و این در حالی بود که استقلالی ها اعتقاد به آفساید داشتند.

پس از این گل پرسپولیس اندکی عثب نشینی کرد و آبی ها توانستند حملات بیشتری را ترتیب دهند اما این حملات راه به دروازه پرسپولیس باز نکرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس تمام شد.

از اتفاقات ناگوار بازی می توان به درگیری دقیقه 95 بازی اشاره کرد که تمام نیمکت نشینان نیز به درون زمین هجوم بردند و درگیری فیزیکی شکل گرفت. این اتفاق پس از برخورد محمد نادری با بازیکن پرسپولیس اتفاق افتاد و داور فرشاد فرجی ، بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد.

اخراجی بعدی از نیمکت استقلال بود تا بازی با این جنجال و اخراج ها خاتمه پیدا کند.

با کسب این نتیجه پرسپولیس 45 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر به صدر جدول رفت، استقلال نیز به رده پنجم سقوط کرد.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

پرسپولیس: حامد لک، سیامک‌نعمتی(دقیقه 46 فرشاد فرجی)، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا(دقیقه 46 میلاد سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (دقیقه 82 علی شجاعی)و عیسی آل کثیر/ سرمربی : یحیی گل محمدی

استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند(دقیقه 60 دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور(دقیقه 80 داریوش شجاعیان)، مهدی قائدی، ووریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ(دقیقه 60 فرشید اسماعیلی)/ سرمربی :فرهاد مجیدی

اخطار:

  • پرسپولیس:شهریار مغانلو(30)، وحید امیری (52)، یحیی گل محمدی،حامد لک (65)،عیسی آل کثیر(81)
  • استقلال:سیاوش یزدانی(90)، محمد نادری(7+90)

داور: محمد رضا اکبریان /کمک ها: علیرضا ایلدرم-مهدی عالیقدر - حسن اکرمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها