کد خبر: 485909
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زیدان پایان فصل مادرید را ترک می‌کند

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالان، به نقل از تله مادرید، نوشته: زین‌الدین زیدان تصمیم گرفته در پایان این فصل از مربیگری رئال مادرید کناره‌گیری کند.

زیدان پایان فصل مادرید را ترک می‌کند
کد خبر: 485909
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جمعه گذشته شاگردان زین‌الدین زیدان با پیروزی چهار بر یک برابر گرانادا 78 امتیازی شدند و با 2 امتیاز کمتر از همشهری خود یعنی اتلتیکو مادرید در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفتند. هرچند رئال مادرید همچنان برای قهرمانی در لالیگا شانس دارد و اعضای تیم هنوز از رسیدن به صدر جدول ناامید نیستند، اما شایعه جدایی زیدان از این تیم می‌تواند ادامه کار را برای آنها سخت کند. خبرهایی از باشگاه رئال مادرید به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه زیدان در پایان این فصل رئال مادرید را ترک می‌کند.

زیدان

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالان، به نقل از تله مادرید، نوشته: زین‌الدین زیدان تصمیم گرفته در پایان این فصل از مربیگری رئال مادرید کناره‌گیری کند.

چند ماهی می‌شود که شایعه جدایی زیدان از رئال مادرید شنیده می‌شود و خود این مربی هم تمایل چندانی به ماندن در این تیم ندارد. به گزارش موندو دپورتیوو، زیدان برای ترک مادرید مصمم است و به محض پایان این فصل لالیگا، رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

از جمله دلایلی که باعث شده این مربی فرانسوی یک سال قبل از پایان قراردادش با رئال مادرید تصمیم به جدایی بگیرد خستگی روحی او ذکر شده است. ضمن اینکه حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا و شانس کم این تیم برای قهرمانی در لالیگا باعث اتحاذ چنین تصمیمی از طرف زیدان شده است.

ماندن یا رفتن زیدان از مارید این روزها موضوع بحث داغ رسانه‌های اسپانیایی شده و همین موضوع هم حواشی بیشتری برای این مربی به همراه داشته است.

زیدان

به گفته برخی رسانه‌های اروپایی، یوونتوس مقصد بعدی زیدان خواهد بود. بانوی پیر علاقه فراوانی به زیدان دارد و این مربی هم بدش نمی‌آید دوباره به تورین بازگردد. البته هر بار که از او در این باره سوال می‌شود پاسخ درستی نمی‌دهد؛ زیدان در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد بازی سعی می‌کند درباره آینده کاری خودش صحبتی نکند و تنها به مسائل روزانه تیمش بپردازد.

علاقه یوونتوس به زیدان باعث شده برخی از رسانه‌های اروپایی این تیم را مقصد بعدی زیدان بدانند. یوونتوس این روزها شرایط خوبی با آندره‌آ پیرلو ندارد و مدیران این باشگاه امیدوارند با جذب زیدان، دوباره به تیم اول ایتالیا تبدیل شوند. یوونتوس بعد از اولین جدایی زیدان از رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا او را به خدمت بگیرد، اما موفق به این کار نشد و زیدان دوباره به مادرید بازگشت.

زیدان

هرچند روزنامه اسپورت اسپانیا در گزارشی دیگر مدعی شده که احتمال حضور این مربی در تیم ملی فرانسه نیز وجود دارد. این روزنامه در گزارش خودش آورده: «در قرارداد زیدان با رئال مادرید بندی وجود دارد که می‌گوید این مربی در صورت داشتن پیشنهاد از تیم ملی فرانسه می‌تواند قراردادش را با مادرید فسخ کند.» این بند حالا به شایعه حضور زیدان در تیم ملی فرانسه دامن زده است. هرچند دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه نتایج خوبی کسب کرده و از همین رو این خبر چندان مورد استقبال رسانه‌های اروپایی قرار نگرفته است.

این دومین باری است که زیدان به همکاری‌اش با رئال مادرید پایان می‌دهد. او بعد از کسب سومین قهرمانی اروپا با رئال مادرید در سال 2018 میلادی، از مربیگری رئال مادرید کناره‌گیری کرد، اما خیلی زود به مادرید بازگشت و جانشین سانتیاگو سولاری شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها