کد خبر: 486119
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۵:۴۴:۰۳
| |

دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در تهران افتتاح شد

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به افتتاح دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در خط 3 و 6 مترو پایتخت گفت: دو ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان هم ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دو ایستگاه مترو اقدسیه و مرزداران در تهران افتتاح شد
کد خبر: 486119
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۵:۴۴:۰۳

اعتمادآنلاین| علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در مراسم افتتاح دو ایستگاه اقدسیه و مرزداران اظهار داشت:‌ این دو ایستگاه جدید در خط 3 و 6 مترو قرار دارد و 139 ایستگاه فعال مترو با احتساب این دو خط خواهیم داشت.

به گزارش فارس،‌ وی افزود: ماه آینده نیز دو ایستگاه شهرک آزمایش و باقرخان در خط 6 و 7 مترو افتتاح می‌شود.

امام خاطرنشان کرد: ایستگاه مرزداران در فاز 2 خط 6 متروی تهران قرار گرفته است و فاز اول در فروردین 98 حدفاصل میدان شهدا تا امام حسین افتتاح شد و در فاز دوم 4 ایستگاه را در اسفندماه افتتاح کرده‌ایم و با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش این فاز به پایان می‌رسد.

وی گفت: فاز سوم در برنامه ویژه عملیاتی امسال خواهد بود و مربوط به بخش میانی بسیار مهم است و حدفاصل میدان امام حسین و دانشگاه تربیت مدرس اجرا می‌شود.

وی افزود: ایستگاه هفت تیر و ولیعصر که ایستگاه‌های تقاطعی است حائز اهمیت است در این بخش قرار دارد.12 گزینه هم برای توسعه شمال خط 3 بعد از ایستگاه نوبنیاد تا تجریش دیده شد و در نهایت مسیر نیاوران، میدان نیاوران، میدان قدس تا تجریش ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها