کد خبر: 486656
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۷:۴۸
| |

اتحادیه عرب، بایدن را به اجتناب از سیاست‌های ترامپ درباره فلسطین فراخواند

ماجد عبدالعزیز، نماینده دائم اتحادیه عرب در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل اظهار کرد: اتحادیه عرب از آمریکا و به ویژه از دولت جو بایدن، رئیس جمهور این کشور می‌خواهد به شکلی موثرتر، فعال‌تر و عمیق‌تر در روند برقراری صلح در خاورمیانه شرکت کند.

اتحادیه عرب، بایدن را به اجتناب از سیاست‌های ترامپ درباره فلسطین فراخواند
کد خبر: 486656
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۷:۴۸

اعتمادآنلاین| نماینده دائم اتحادیه عرب در سازمان ملل تاکید کرد: واشنگتن باید به شکل موثرتری در روند برقراری صلح در خاورمیانه مشارکت کرده و از سیاست رئیس جمهور سابق این کشور در مورد فلسطین دوری گزیند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ماجد عبدالعزیز، نماینده دائم اتحادیه عرب در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل اظهار کرد: اتحادیه عرب از آمریکا و به ویژه از دولت جو بایدن، رئیس جمهور این کشور می‌خواهد به شکلی موثرتر، فعال‌تر و عمیق‌تر در روند برقراری صلح در خاورمیانه شرکت کند، مساله‌ای که مستلزم نابودی تمامی توهماتی است که دولت سابق آمریکا وعده آن را داده بود، از جمله اینکه اسرائیل همه چیز را به دست خواهد آورد در حالی که فلسطینی‌ها هرگز چیزی به دست نخواهند آورد.

عبدالعزیز گفت: کوتاهی شورای امنیت در احیای عملکرد کمیته چهارجانبه، در ممانعت از برقراری صلح موردنظر در خاورمیانه تحت نظارت سازمان ملل و از طریق مذاکراتی مستقیم میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی، نقش بسزایی ایفا کرد.

کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که بایدن با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتگوی تلفنی کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها