کد خبر: 490984
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۸:۴۴:۵۵
| |

فتح:

درخواستی از مصر برای مذاکرات تثبیت آتش‌بس دریافت نکردیم

عزام الاحمد، عضو کمیته مرکزی فتح گفت، تشکیلات خودگردان از تلاش مصر که از زمان حمله اسرائیل به نوار غزه در دهم ماه مه بیشتر شده، حمایت می‌کند ولی پیامی از سوی مصر برای شروع مذاکرات تثبیت آتش بس غزه دریافت نکرده ایم.

درخواستی از مصر برای مذاکرات تثبیت آتش‌بس دریافت نکردیم
کد خبر: 490984
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۸:۴۴:۵۵

اعتمادآنلاین| جنبش فتح با بیان اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین برای شروع مذاکرات تثبیت آتش بس غزه دعوتی از سوی مصر دریافت نکرده است، اعلام کرد، همچنان با رهبری این کشور در ارتباط است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، عزام الاحمد، عضو کمیته مرکزی فتح گفت، تشکیلات خودگردان از تلاش مصر که از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دهم ماه مه بیشتر شده، حمایت می‌کند.

وی افزود، مصر و فلسطین راجع به تمامی مسائلی که قاهره در جریان سفر هفته پیش سامح شکری، وزیر خارجه این کشور و نیز هیئت سرویس اطلاعات مصر به رام‌الله مطرح کرد، دیدگاه یکسانی دارند.

وی افزود، مصر به تشکیلات خودگردان اطلاع داده که در حال حاضر تلاشش را روی تثبیت آتش‌بس و پس از آن امضای قرارداد آتش‌بس طولانی مدت در کرانه باختری، قدس و نوار غزه و در مرحله بعد شروع روند بازسازی و صلح متمرکز کرده است.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، مصر از این رژیم، تشکیلات خودگردان و حماس برای انجام مذاکرات در قاهره پیرامون قرارداد تبادل اسرای دو طرف و دستیابی به آتش بس دراز مدت در نوار غزه دعوت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها