کد خبر: 492678
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۲:۱۳:۱۹
| |

رئیس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی:

همه آحاد مردم باید در انتخابات مشارکت کنند

رئیس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص موجود، از همه اقشار مختلف مردم و نخبگان دعوت می کنیم تا برای نجات کشور در انتخابات حضور یابند.

همه آحاد مردم باید در انتخابات مشارکت کنند
کد خبر: 492678
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۲:۱۳:۱۹

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان گفت: همه آحاد مردم باید انتخابات 28 خردادماه مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا سحرخیز روز پنجشنبه در حاشیه آغاز به کار رسمی ستاد عبدالناصر همتی در گیلان اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص موجود، از همه اقشار مختلف مردم و نخبگان دعوت می کنیم تا برای نجات کشور در انتخابات حضور یابند.

وی که به همراه سایر اعضای ستاد انتخاباتی در گلزار شهدای رشت حضور یافته بود، افزود: همه آگاهیم که شرایط بسیار سخت و مردم نیز تا حدی دلسردند اما باید همه نخبگان و آحاد مختلف مردم در این عرصه حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.

سحرخیز ادامه داد: ما نیز دست یاری به سوی همه مردم فهیم استان دراز می کنیم و دستان پرمحبت گیلانیان را می فشاریم و امیدواریم که همه اقشار مختلف مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرشکوه این مرز و بوم رقم بزنند.

رئیس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی در گیلان بیان کرد: ما نیز امروز در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردیم که تعدادی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یافتند که این امر موجب دلگرمی است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری همه اقشار مردم در انتخابات پیش رو باشیم چون هدف دکتر همتی و سایر کاندیداها نیز همین امر و حضور حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

همچنین پس از پایان این مراسم از سوی ریاست و شورای سیاستگذاری ستاد عبدالناصر همتی در استان گیلان، بیانیه ای صادر شد که در بخشی از آن آمده است:

" مردم شریف گیلان و ملت همیشه صبور، اگر چه راه سخت و مسیر ناممکن می نمایدبا اتکا به نیروی جوانان و یاری خدا برای نجات ایران دوباره تصمیم به پا گذاشتن در میدان انتخاب کرده ایم.

علیرغم تمام مسائلی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است از بی تدبیری ها تا آخرین ضربه بر قامت جمهوریت و بی مهری هایی که مداوم شده است، تصمیم گرفته‌ایم در صحنه ای چنین دشوار باشیم و برای نجات جمهوریت و ایران تلاش کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیش نه یک کلمه کم با تمام شعارهای آزادی خواهانه و استقلال طلبانه خود برای مردم ایران باید بماند و عمل کند.

علیرضا سحرخیز رییس ستاد انتخابات " عبدالناصر همتی " یکی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است .

استان گیلان حدود دو میلیون و 500 هزار جمعیت دارد که واجدین شرایط رای دهنده‌ در این استان، یک میلیون و 988 هزار و 534 نفر هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها