کد خبر: 492891
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۳۷:۰۷
| |

کاندیداهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند

من فکر می کنم امروز همه نیروهای جبهه انقلاب و نیروهای ارزشی انسجام خود را داشته و دارند و در نهایت هر چه در این فضای انتخاباتی پیش برویم بیشتر مشخص می شود که چه کسانی ماندنی هستند.

کاندیداهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند
کد خبر: 492891
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۳:۳۷:۰۷

اعتمادآنلاین| «نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با پیش بینی فضای احتمالی انتخابات با گذشت زمان، اظهار کرد: در رابطه با کاندیداهایی که از طیف های فکری مختلفی بودند البته در گروهی که با اهداف شورای وحدت همسو هستند دعوتی شد تا کاندیداها برنامه ها و افراد شاخص تیم خود را معرفی کنند.

سخنگوی شورای وحدت افزود: من فکر می کنم امروز همه نیروهای جبهه انقلاب و نیروهای ارزشی انسجام خود را داشته و دارند و در نهایت هر چه در این فضای انتخاباتی پیش برویم بیشتر مشخص می شود که چه کسانی ماندنی هستند.

او در توضیح چرایی حمایت پایداری از رییسی و عدم حمایت از جلیلی گفت: در شورای وحدت و پایداری هماهنگی و مشورت در مورد آقای رییسی انجام نشد ولی بدیهی است که شورای وحدت و جبهه انقلاب هم در راستای رسیدن به وحدت همین کار را انجام بدهند.

قوی با بیان اینکه پایداری ها اجباری برای حمایت از جلیلی نداشتند، اظهار کرد: به صرف اینکه آقای جلیلی از جبهه پایداری هستند نمی توان گفت کاندیدا جبهه پایداری هم ایشان بودند، به همین دلیل ماندن یا رفتن هر یک از کاندیداهای طیف انقلابی هر چه که فضا شفاف تر باشد مشخص می شود و رفتن یا ماندن کاندیداها امروز حدس و گمان است.

او در رابطه با احتمال انصراف جلیلی به نفع رییسی گفت: زمان نشان می دهد من روی این مساله تحلیلی شخصی ندارم اما به نظر من آقای جلیلی به موقع تصمیمی می گیرد که حتما به نفع جبهه انقلاب است. با شناختی که از ایشان داریم می دانیم که ارزش های انقلاب را به هر چیزی ترجیح می دهند. من تردیدی ندارم که در شرایط پیش رو حتما انسجامی بین جبهه انقلاب به وجود می آید و شرایط به نفع جبهه انقلاب شکل می گیرد. یقینا در نهایت همه نیروهای انقلاب به حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب، فکر می کنند ولو با انصراف به نفع آقای رییسی این کار را انجام می دهند. برخی به اشتباه عدم انسجام نیروهای انقلاب را به جامعه القا می کنند اما تکثر، شرط انتخابات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها