کد خبر: 493842
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۴:۲۱:۳۱
| |

آماده‌باش آژانس‌های امنیتی هند پس از هشدار درباره حملات تروریستی

یکی از مقام‌های امنیتی هند امروز (سه‌شنبه) به اسپوتنیک گفت، آژانس تحقیقات ملی هند تماسی را سوم ژوئن داشت که در آن شخص تماس گیرنده اعلام می‌کند که قرار است حمله‌ای شبیه به حمله 2008 بمبئی در روزهای آتی رخ دهد.

آماده‌باش آژانس‌های امنیتی هند پس از هشدار درباره حملات تروریستی
کد خبر: 493842
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ۱۴:۲۱:۳۱

اعتمادآنلاین| آژانس‌های امنیتی هند پس از آنکه یک تماس گیرنده اعلام کرد که حملات تروریستی ممکن است در این کشور به وقوع بپیوندد، در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، یکی از مقام‌های امنیتی هند امروز (سه‌شنبه) به اسپوتنیک گفت، آژانس تحقیقات ملی هند تماسی را سوم ژوئن داشت که در آن شخص تماس گیرنده اعلام می‌کند که قرار است حمله‌ای شبیه به حمله 2008 بمبئی در روزهای آتی رخ دهد.

این مقام افزود: این تماس گیرنده همچنین اعلام کرد که برای انجام این حمله، مهمات و وسایل انفجاری از طریق نپال و بنگلادش به داخل کشور قاچاق شده است.

تحقیقات اولیه همچنین مشخص کرد که این تماس از ایالت بنگال غربی انجام شده و گروه‌های امنییت در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

در 26 نوامبر 2008، گروهی متشکل از 10 تروریست مرتبط با لشگر طیبه پاکستان یکسری حملات هماهنگ را در چند منطقه در بمبئی انجام داده و باعث کشته شدن 166 تن شدند.

9 تروریست در حملات نیروهای امنیتی کشته و یک تن زنده دستگیر شد و در 21 نوامبر 2012 به دار آویخته شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها