کد خبر: 494396
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۲:۲۱:۲۴
| |

تعویق نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره

منابع آگاه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اعلام کردند که نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره به دلیل اختلاف نظر میان آنها در پرونده اصلاح سیستم سیاسی فلسطین به تعویق افتاد.

تعویق نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره
کد خبر: 494396
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۲:۲۱:۲۴

اعتمادآنلاین| منابع خبری از تعویق نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره به دلیل اختلاف نظر میان آنها خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع آگاه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اعلام کردند که نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره به دلیل اختلاف نظر میان آنها در پرونده اصلاح سیستم سیاسی فلسطین به تعویق افتاد.

این منابع گفتند: هیچ آمادگی برای گفت‌وگوی جدی وجود ندارد و قاهره نمی‌خواهد شکست دیگری را اضافه کند.

در همین حال، مصطفی البرغوثی، از رهبران برجسته جنبش فتح و دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین ضمن تایید این خبر گفت که گفت‌وگوهای قاهره میان گروه‌های فلسطینی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این باره تأکید کرد که اعمال فشارهای همه جانبه علیه این جنبش بر تصمیم رهبران آن درباره پرونده اسرا یا بازسازی غزه و اوضاع معیشتی اهالی این باریکه هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.

وی همچنین گفت که مسئله اسرا در راس اولویت‌های رهبران حماس قرار دارد و این جنبش بر موضع خود یعنی آزادی اسرا در مقابل اسرا پایبند است.

شامگاه سه شنبه دو هیات از جنبش حماس و فتح به دعوت مصر وارد قاهره شدند تا پرونده اسرا و تحولات سیاسی و میدانی فلسطین به ویژه پس از جنگ اخیر غزه را بررسی و حل و فصل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها