کد خبر: 495835
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۱۳:۰۶
| |

ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه:

انتظار تحول عمده و فراگیر از نشست پوتین و بایدن، ساده لوحانه است

معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، این ساده لوحانه است که انتظار تحولات عمده را از نشست رهبران آمریکا-روسیه داشته باشیم.

انتظار تحول عمده و فراگیر از نشست پوتین و بایدن، ساده لوحانه است
کد خبر: 495835
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۱۳:۰۶

اعتمادآنلاین| شهر ژنو سوئیس فردا چهارشنبه 16 ژوئن میزبان نشستی میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای به روزنامه ایزوستیای این کشور گفت: من قبول دارم یکی از نتایج، تصمیم این رهبران برای بازگشت سفرا و آغاز اجرای تفاهم یا توافقاتی که در این نشست حاصل خواهند شد، خواهد بود. این بی تردید یک سیگنال مهم خواهد بود مبنی بر اینکه یک صفحه به شدت دشوار ورق خورده و یک چیز جدید شروع می‌شود.

او اظهار کرد: از یک طرف این احتمالا تا حدی ساده لوحانه است که انتظار تحولات عمده و واقعا فراگیر را با در نظر گرفتن وضعیتی این که روابط به سبب تقصیر آمریکا پیدا کرده‌اند، داشته باشیم.

وی افزود، در صورتی که پایه و اساس تحرک بیشتر ایجاد نشود، چنین تحولاتی هرگز پدیدار نخواهند شد که این هم خوب نیست.

ریابکوف خاطرنشان کرد: رهبری ما وقتی دستورالعمل‌ها را می‌دهد، وقتی ما امور را تدارک می‌بینیم و در تماس با آمریکایی‌ها به آماده سازی جوانب لازم برای برگزاری موفقیت آمیز نشست می‌پردازیم بر این مبنا عمل می‌کند و امیدوار به برگزاری موفقیت آمیز آن هستیم. یک چنین مبنایی به ویژه در حوزه کنترل تسلیحات، به عنوان یک نتیجه نشست، یک دستاور بسیار مهم و جدی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها