کد خبر: 496207
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۰:۴۱
| |

سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش:

باید اصلح انتخاب شود

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان با تمام قدرت برای ناامیدسازی، مردد کردن و بی اعتمادسازی ملت ایران کار می کنند. باید حتما همه کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند، مطالب خود را در این جهت بگویند تا مردم بشنوند و انتخاب اصلح داشته باشند.

باید اصلح انتخاب شود
کد خبر: 496207
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۰:۴۱

اعتمادآنلاین| سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان فداکاری مصوب مقام معظم رهبری به دانشگاه افسری امام علی (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز 26 خرداد سالروز تصویب نشان و پرچم فداکاری برای دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی توسط فرمانده کل معظم قوا بود.

به گزارش مهر، وی با اشاره به انتخابات، گفت: ما باید شرایط بهداشتی را رعایت می کردیم و در آستانه انتخابات نباید برنامه سنگینی می گرفتیم اما لازم بود که برای تشکر مجدد از عنایت پدرانه و کریمانه فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی و ارتش جمهوری اسلامی این مراسم برگزار شود و یک مراسم شکرگزاری و قدردانی بود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: هراز چندگاهی تعدادی از خانواده معظم شهدا را که مشمول این نشان فداکاری هستند، دعوت می کنیم و این نشان را به آنها اعطا می کنیم. امروز هم 5 نفر از خانواده شهدا و یکی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس تشریف آورده بودند که این نشان به آنها اعطا شد.

سرلشکر موسوی گفت: یکی از اهداف بازگو کردن موضوع نشان فداکاری این است که بگوییم اینجا مرکز پرورش فداکار است و فداکاری به عنوان یک خصلت برجسته انسانی برای دفاع و پیگیری آرمانها معرفی و الگو سازی برای جوانان کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر بیانیه‌ها و صحبت‌ها در جهت دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است. دشمنان با تمام قدرت برای ناامیدسازی، مردد کردن و بی اعتمادسازی ملت ایران کار می کنند. باید حتما همه کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند، مطالب خود را در این جهت بگویند تا مردم بشنوند و انتخاب اصلح داشته باشند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: همه از جمله ارتش در این ایام صحبت کردند. امیدواریم که مثل گذشته مردم پای صندوق های رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند که حداقل برای چهار سال آینده، رئیس جمهوری خوبی که بتواند هم آرمانها را خوب پیش ببرد و هم مشکلات مردم را برطرف کند، روی کار بیاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها