کد خبر: 496210
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۵:۰۰
| |

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

درباره موضوعات مهم اقتصادی توافقاتی صورت گرفته است / انتخابات نباید مزاحمتی برای مذاکرات ایجاد کند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: آنچه که تا الان توافق شده، موضوعات مهم اقتصادی است. این موضوعات به عنوان یک تفاهم باقی می‌ماند اما تیم مذاکره کننده اعلام کرده آن چیزی از نظر ما موضع نهایی تلقی می‌شود، این است که ما به همه خواسته‌های خود برسیم.

درباره موضوعات مهم اقتصادی توافقاتی صورت گرفته است / انتخابات نباید مزاحمتی برای مذاکرات ایجاد کند
کد خبر: 496210
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید مزاحمتی برای مذاکرات ایجاد کند، گفت: درباره موضوعات مهم اقتصادی توافقاتی صورت گرفته است.


به گزارش مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 26 خردادماه) در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست خارجی معمولا در اکثر کشورها جدای از مسائل جناحی داخلی است. با توجه به اهمیت مذاکرات وین، اصولی که در این مذاکرات رعایت می‌کنیم، چارچوبی است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

واعظی گفت: آنچه که امروز پیش می‌رود، چارچوبی است که نظام تائید کرده و تیم مذاکره کننده هم در همین مسیر گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید مزاحمتی برای مذاکرات ایجاد کند، گفت: آنچه که تا الان توافق شده، موضوعات مهم اقتصادی است. این موضوعات به عنوان یک تفاهم باقی می‌ماند اما تیم مذاکره کننده اعلام کرده آن چیزی از نظر ما موضع نهایی تلقی می‌شود، این است که ما به همه خواسته‌های خود برسیم. امیدواریم در هفته های آینده خبرهای خوبی در زمینه مذاکرات وین داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها