کد خبر: 496705
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۶:۳۹
| |

ظهور و بروز اراده ملی؛

آیت‌الله صدیقی: رئیس دولت آینده باید راحتی را بر خود حرام کند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت آینده ما باید دولت متکی به مردم و قدرتمند باشد، تاکید کرد: رئیس جمهوری آینده ایران باید راحتی را بر خود حرام کند تا مردم در آسایش باشند.

آیت‌الله صدیقی: رئیس دولت آینده باید راحتی را بر خود حرام کند
کد خبر: 496705
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۶:۳۹

اعتمادآنلاین| آیت‌الله کاظم صدیقی روز جمعه در صحن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات، اظهار داشت: امروز با صدای نوای "لبیک یا خمینی" به همه عالم می‌رسد و دشمنان مایوس و ملت ما سربلند می شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، رئیس دولت آینده باید مومن باشد و به جوانان اعتماد کند، افزود: رئیس جمهوری آینده ایران باید به بیگانه چشم نداشته، امین مردم، ساده زیست و جهادی باشد.

وی گفت: رئیس دولت آینده باید دردها را بشناسد و راحتی را بر خود حرام کند تا مردم راحت باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (6 حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (چهار حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه 28 خرداد- در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر است که از این تعداد، یک میلیون و 392 هزار و 148 نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت 7 صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت 2 بامداد شنبه وجود دارد.

9میلیون و 815 هزار و 77 نفر واجد شرایط رای دادن در استان تهران هستند که از این تعداد واجد شرایط، 190 هزار و 979 نفر رای اولی هستند. 6 هزار و 846 شعبه اخذ رای برای استان تهران در نظر گرفته شده که از این تعداد 425 شعبه آن سیار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها