کد خبر: 496973
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۰:۵۴:۰۳
| |

روح الله میکاییلی،سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان:

بچه‌ها مسابقه به مسابقه بهتر می‌شوند/ اردوی مشترک با بزرگسالان کمک زیادی به فرنگی‌کاران جوان می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان کمک زیادی به ارتقای سطح فنی فرنگی‌کاران جوان می‌کند.

بچه‌ها مسابقه به مسابقه بهتر می‌شوند/ اردوی مشترک با بزرگسالان کمک زیادی به فرنگی‌کاران جوان می‌کند
کد خبر: 496973
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۰:۵۴:۰۳

اعتمادآنلاین| روح‌الله میکاییلی درباره عملکرد فرنگی‌کاران جوان در تورنمنت ترکیه اظهار داشت: نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و از عملکرد بچه‌ها رضایت داشتم. در روز اول بعد از اینکه 5 طلا گرفتیم قضاوت داوران تغییر کرد و کمتر به حریفان ما اخطار دادند و بیشتر در خاک نشستیم.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: البته این اتفاق چندان هم بد نبود و بچه‌ها در خاک هم محک خوردند. تعدادی از بچه‌ها هم در جام تختی کشتی گرفته بودند که محک خوبی بود. مسابقه به مسابقه بچه‌ها بهتر می‌شوند؛ متأسفانه مسابقات آسیایی هم لغو شد و قرار است در مسابقات قهرمانی جهان اگر برگزار شود شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تصریح کرد: قرار است اردوی بعدی با تیم ملی بزرگسالان به صورت مشترک برگزار شود که می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح فنی فرنگی‌کاران جوان داشته باشد.

میکاییلی در خصوص احتمال برگزاری انتخابی درون اردویی عنوان کرد: ترکیب تیم ملی برای جهانی تقریباً مشخص شده و تنها در وزن 60 کیلو با تردید مواجه هستیم. متاسفانه سعید اسماعیلی قرار بود در تورنمنت ترکیه ما را همراهی کند، اما بدون اطلاع اردو را ترک کرد و تیم ملی را همراهی نکرد و او را به کمیته انضباطی معرفی کردیم. اگر او اعلام می‌کرد که تصمیمی برای حضور در مسابقات ترکیه ندارد می‌توانستیم به جای او نفرات دیگری را اعزام کنیم تا از این نظر هم بتوانیم کشتی‌گیران دیگر را هم محک بزنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها