کد خبر: 498085
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۲:۲۷:۵۰
| |

مسعود سلطانی‌فر،وزیر ورزش و جوانان:

با وجود ناجوانمردی AFC درخشیدیم/ بیشترین سهمیه تاریخ را داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود ناجوانمردی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات درخشیدیم.

با وجود ناجوانمردی AFC درخشیدیم/ بیشترین سهمیه تاریخ را داریم
کد خبر: 498085
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۲:۲۷:۵۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان، عنوان کرد: برخی متاسفانه عملکرد جمهوری اسلامی را به چالش می‌کشانند. من واجب می‌دانم از عملکرد ورزش در 42 سال گذشته دفاع کنم.

به گزارش فارس، وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه می‌گویند بار ورزش روی 2-3 رشته است، درست می‌گویند. ما در لندن و ریو بهترین نتایج المپیک را داشتیم و اتفاقات بزرگی رقم خورد اما کارنامه ورزش کشور در مقایسه با قبل از المپیک بسیار درخشان است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در ورزش جایگاه خوبی در ورزش داریم، عنوان کرد: رتبه کشور شاید در بخش‌های دیگر مانند اقتصاد و ... 70 یا 80 باشد اما ما همیشه جزو 20 کشور برتر جهان و 5-6 کشور برتر آسیا هستیم. با وجود ناجوانمردی AfC دیدید بازیکنان فوتبال، فدراسیون، مربیان، وزارت ورزش و ... همه کنار هم بودیم و 4 پیروزی درخشان کسب کردیم.

وزیر ورزش ادامه داد: با کری که با عراق و بحرین داشتیم، مقتدرانه آنها را بردیم. تلاش‌های خوبی شده و کارنامه ما کارنامه خوبی است. یک ماه دیگر المپیک آغاز می‌شود و می‌توانیم با بیشترین سهمیه (65) که بیشترین سهمیه در طول تاریخ است در المپیک شرکت کنیم. بیش از 200 کشور عضو فدراسیون جهانی والیبال و بسکتبال هستند که 12 کشور به المپیک رفته‌اند، یکی از آنها ما هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها