کد خبر: 498422
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۵:۰۰
| |

قادر میزبانی،پیشکسوت دوچرخه سواری:

موفقیتی را برای دوچرخه‌سواری متصور نیستم/ کسی که برای رشیدی رای جمع می‌کرد، پُست گرفت

پیشکسوت دوچرخه سواری گفت: با روندی که در فدراسیون می‌ّبینم، توفیقی برای ,این ورزش حاصل نمی‌شود.

موفقیتی را برای دوچرخه‌سواری متصور نیستم/ کسی که برای رشیدی رای جمع می‌کرد، پُست گرفت
کد خبر: 498422
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| قادر میزبانی در مورد اینکه آیا از شما برای حضور در کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری دعوت شده است، گفت: فکر می‌کنم کسانی که حامی رشیدی بودند و به او رأی دادند، حالا در فدراسیون هم حضور دارند. شاید ما فنی نیستیم و افرادی که به کمیته فنی دعوت شد‌ه‌اند این کاره هستند. رئیس هیاتی که به او رأی داده و برایش رأی جمع کرده، در فدراسیون حضور پیدا می‌کند و پست هم می‌گیرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: برخی افراد در دوره قبل هم بودند حالا باز هم حضور پیدا کرده‌اند. نمی‌دانم شاید سازوکارشان تغییر کرده باشد اما من آن طور که نگاه می‌کنم دوچرخه سواری ما توفیق آنچنانی کسب نخواهد کرد.

پیشکسوت دوچرخه سواری عنوان کرد: معضل اصلی این رشته دوپینگ است. هر چقدر هم برنامه و امکانات خوب باشد، اگر شما یک گروهی که دوپینگ سروکار دارند روبرو شوید، دوچرخه سواری را زمین می‌زنند. چطور می‌توانیم باور کنیم کسی که خودش قبلا دوپینگ کرده الان در فدراسیون پست می‌گیرد و می‌خواهد با این پدیده شوم مبارزه کند. نمی‌دانیم کدام یک را باور کنیم.

میزبانی در مورد اینکه رشیدی چون دوچرخه سوار نبوده خودش از این موارد اطلاع ندارد، گفت: مسلما همینطور است اما هر کسی که صلاح دانسته در انتخابات حضور داشته باشد و مسیر را برایش هموار کرده، باید با مطالعه این کار را انجام می داد. نمی‌شود که چون به او رأی دادند، حالا طلب پست داشته باشد. اگر به فکر پیشرفت هستیم باید مسیرمان تغییر کند، در غیر این صورت برگزاری دو سه مسابقه و انجام کارهای روزمره دردی را دوا نمی‌کند.

وی که خودش در گذشته در المپیک شرکت کرده است، در مورد اینکه انتخاب نماینده ایران در المپیک توکیو را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: پراش، سرمربی تیم ملی شخصیت معقولی دارد و غرض‌ورز نیست. این قانون مسلمی است که هر مربی دنبال انتخاب بهترین و قوی‌ترین نفرات است و فکر می‌کنم او هم انتخاب درستی انجام داده است. البته نباید در المپیک انتظار داشت که او مدال بگیرد. کاری که می‌توان انجام داد این است که در این فرصت باقیمانده طوری مسیر مسابقات و اردوها را تنظیم کنند که شبیه المپیک باشد. اگر صفرزاده از من کمک و راهنمایی بخواهد حتما این کار را انجام می‌دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها