کد خبر: 498742
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

پیام تسلیت کارکنان تئاترشهر برای درگذشت دو خبرنگار فقید حوزه محیط‌زیست

در پی درگذشت دو خبرنگار فقید حوزه محیط زیست در حادثه واژگونی اتوبوس در محور نقده، کارکنان و مدیریت مجموعه تئاترشهر پیامی مبنی بر تسلیت برای درگذشت این دو خبنرگار منتشر کردند.

پیام تسلیت کارکنان تئاترشهر برای درگذشت دو خبرنگار فقید حوزه محیط‌زیست
کد خبر: 498742
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارکنان مجموعه تئاترشهر با انتشار پیامی جان باختن دو خبرنگار جوان ایسنا و ایرنا را در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، این پیام به شرح زیر است:

«بازگشت همه به سوی خداست. مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ضایعه دلخراش درگذشت سرکار خانم ریحانه یاسینی و بانو مهشاد کریمی دو خبرنگار فعال و تلاشگر محیط‌ زیست در سانحه واژگونی اتوبوس را به خانواده ارجمند و داغدارشان و همچنین جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه خبرنگاران ارجمند و فرهیخته خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.


روحشان قرین رحمت الهی»

عصر دیروز (چهارشنبه، 2 تیر) اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها