کد خبر: 498754
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

با صدور پبام تسلیت اعلام شد:

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

حزب اعتماد ملی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران را اعلام کرد.

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران
کد خبر: 498754
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در متن این پیام تسلیت آمده است:

«خبر درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری ‌های ایسنا و ایرنا بسیار حزن انگیز و غمبار بود. خبرنگارانی که برای گزارش از زندگی و طبیعت و رفته بودند، در این راه و بر اثر خطایی جبران ناپذیر جان عزیزشان را از دست دادند.

درگذشت خبرنگاران عزیز محیط زیست، خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی را به خانواده آنها، جامعه رسانه ای کشور و همکاران آنها در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوییم.

ضمن آرزوی بهبود کامل مصدومان این حادثه، حزب اعتماد ملی و دفتر حقوقی حزب، در راستای پیگیری قصور و کوتاهی های انجام شده در رابطه با نقص فنی اتوبوس حامل خبرنگاران، آمادگی خود را برای همراهی با خانواده و همکاران متوفیان و مصدومان حادثه اعلام می‌کند.»

عصر دیروز (چهارشنبه، 2 تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها