کد خبر: 499962
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۷:۲۳:۰۰
| |

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

کرونا جذب نیروهای داوطلب هلال احمر را توسعه داد

نصیری گفت: کرونا فرصتی بود که جذب نیروهای داوطلب هلال احمر را توسعه داد و بیشترین گروهی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنیم، پزشکان، پرستاران، مهندسان و گروه های حقوقی هستند.

کرونا جذب نیروهای داوطلب هلال احمر را توسعه داد
کد خبر: 499962
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۷:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، درباره افزایش میزان نیروی های داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: سازمان جوانان هلال احمر فراخوان عمومی برای جذب نیروی داوطلب هلال احمر اعلام می کند و برنامه هایی برای آموزش و جذب این افراد دارند.

جذب نیرو ها و داوطلبان تخصصی در رسته‌های مختلف

به گزارش برنا؛ او با بیان اینکه سازمان داوطلبان در رسته های تخصصی نیروی داوطلب جذب می کند، افزود: حوزه های تخصصی ای همچون حقوقدان، پزشکان، پرستاران، معلم و.. جذب نیرو داریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: معمولا وقتی نیاز جذب نیرو داوطلب هلال احمر داریم و فراخوان هایی در این زمینه ابلاغ می شود.

راه اندازی سامانه ای برای جذب نیروهای داوطلب هلال احمر

نصیری با بیان اینکه امسال در طرح ملی نذر آب، فراخوانی را برای جذب نیرو هایی که در حوزه آبرسانی خدمت رسانی می کنند، انجام دادیم، تأکید کرد: سامانه ی #112* را راه اندازی کردیم که از آن طریق افراد می توانند در حوزه های مختلف مشارکت کنند، عضو شوند و ساماندهی شوند، این درحالی است که قبلا این اتفاق از طریق فرم گیری های حضوری انجام می شد.

او افزود: بیشترین گروهی که در حال حاضر از آن ها استفاده می کنیم، پزشکان، پرستاران، مهندسان و گروه های حقوقی هستند.

فرصت ارائه خدمت بی دغدغه به نیروهای داوطلب

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره ارائه مزایا به داوطلبان هلال احمر عنوان کرد: ما فرصت ارائه خدمت به محرمان را بدون دغدغه برای این افراد ایجاد می کنیم چرا که غالبا پیدا کردن نیازمندهای واقعی و فرصت ارائه خدمت به این افراد بسیار محدود است.

نصیری با اشاره به جذب نیروهای داوطلب در ایام کرونا گفت: کرونا فرصتی بود که جذب نیروهای داوطلب توسعه یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها