کد خبر: 500039
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

سعید تابش نیا،کاپیتان سابق تیم ملی:

دو رگه‌ها چیزی به بسکتبال ما اضافه نکردند/ حضور حدادی اعتماد به نفس زیادی می‌دهد

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال گفت: من هم با این نظر موافقم که بازیکنان دو رگه چیزی به بسکتبال ما اضافه نکرده‌اند.

دو رگه‌ها چیزی به بسکتبال ما اضافه نکردند/ حضور حدادی اعتماد به نفس زیادی می‌دهد
کد خبر: 500039
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید تابش نیا در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در المپیک اظهار داشت: بازی‌های تیم ملی در انتخابی کاپ آسیا را دیدم. بچه‌ها با قطر خوب بازی کردند اما مقابل عربستان فکر می‌کنم آنها از لحاظ روحی پایین بودند. این مشکلی است که همیشه داشته‌ایم. وقتی یک مقدار جلو می‌افتیم، جنگندگی کمتر می‌شود. باز خوشبختانه بازی را بردیم و در این آزمون و خطا شکست نخوردیم.

بازی تدارکاتی نامش مشخص است/ حضور حدادی اعتماد به نفس زیادی ایجاد می‌کند

به گزارش تسنیم، وی در مورد دیدارهای تدارکاتی با ژاپن و شکست‌های سنگین عنوان کرد: در بازی‌های دوستانه نباید نتیجه گرا بود. دیدار تدارکاتی، آماده سازی برای مسابقات مهمتر است و باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. باید ببینیم کادر فنی تیم ملی از این بازی‌های تدارکاتی چه چیزی را می‌خواسته و به چه چیزهای رسیده است. به هرحال عیار بچه‌ها و تیم ملی در المپیک مشخص خواهد شد.

پیشکسوت بسکتبال در مورد غیبت حدادی و اینکه بدون او حرفی برای گفتن در آسیا نداریم، عنوان کرد: وقتی حدادی در ترکیب باشد، اعتماد به نفس بسیار زیادی به تیم می‌دهد و بازیکنان دیگر راحت تر می‌توانند بازی کنند. او بازیکن بسیار بزرگی است اما در دو سال گذشته کمتر در ترکیب تیم ملی بوده و بچه‌ها یک مقدار بازی بدون او را آموخته‌اند.

دورگه‌ها چیزی به بسکتبال ما اضافه نکردند

تابش نیا در مورد انتقادهای زیادی که به حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی می‌شود، گفت: اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای قدرتمندتر شدن تیم ملی استفاده شود، شکی در آن نیست اما بازیکنی که به تیم ملی می‌آید، باید لایق و شایسته باشند. اگر قرار باشد چون فقط دو رگه هستند و در خارج از ایران بازی می‌کند به تیم ملی دعوت شوند، این اشتباه است.

برخی معتقدند دورگه‌ها چیزی به بسکتبال ما اضافه نکرده‌اند و بیشتر از حضور در تیم ملی نفع برده‌اند، بازیکن سابق تیم ملی در این خصوص اظهار داشت: من هم با این نظر موافقم. بازیکن دو رگه در صورتی باید در تیم ملی باشد که حداقل دو سر و گردن از بازیکنان داخلی خودمان بهتر باشد. در مجموع آنها را در همین حد بازیکنان خودمان می‌بینم.

وی در مورد همگروهی ایران با آمریکا و فرانسه تاکید کرد: واقعا گروه بسیار سختی است و تنها امیدواری ما این است که بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها