کد خبر: 501296
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۴:۴۷:۱۶
| |

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران:

روند فعلی حرکت قوه قضاییه ادامه یابد

یک عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: ما از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم و درخواست داریم که روند فعلی عملکرد قوه قضائیه را ادامه دهد.

روند فعلی حرکت قوه قضاییه ادامه یابد
کد خبر: 501296
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۴:۴۷:۱۶

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم و درخواست داریم که روند فعلی عملکرد و حرکت قوه قضائیه را ادامه دهد.

به گزارش فارس، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسنی‌‌ اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا، اظهار داشت: ایشان از شخصیت‌های پرسابقه، با کارنامه شفاف و مشخص در قوه قضائیه است که بر روی مسائل حوزه قضا و مشکلات کشور اشرافیت دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای افزود: رهبر معظم انقلاب، انتصاب شایسته ای را برای جایگاه ریاست قوه قضاییه انجام دادند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: توجه‌ها نسبت به آقای محسنی اژه ای با توجه به عملکرد دو سال اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد، بیشتر از گذشته خواهد بود.

عطریانفر اظهار کرد: ما از انتخاب آقای محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه استقبال می‌کنیم و درخواست داریم که روند فعلی عملکرد قوه قضائیه را ادامه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها