کد خبر: 501376
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۷:۱۳
| |

افشین رضاپور،کارشناس بسکتبال:

توجه زیاد شاهین‌طبع به دورگه‌ها بازی سایر بازیکنان را هم خراب کرده‌ است

کارشناس بسکتبال گفت: سرمربی تیم ملی توجه زیادی به دو رگه‌ها دارد و همین موضوع بازی سایر بازیکنان را هم خراب کرده است.

توجه زیاد شاهین‌طبع به دورگه‌ها بازی سایر بازیکنان را هم خراب کرده‌ است
کد خبر: 501376
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۷:۱۳

اعتمادآنلاین| افشین رضاپور در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در بازی‌های تدارکاتی اظهار داشت: 3 بازی تدارکاتی را در ژاپن‌ انجام دادیم و جدا از نتیجه، مشخص نیست هدف مان از این بازی‌ها چه بوده است. متاسفانه کادر فنی تیم‌ملی هم پاسخگو نیست و هیچ صحبتی را نه با رسانه ها نه با سایت فدراسیون انجام نمی‌دهد، این بی تفاوتی کادر فنی همه را سر در گم کرده است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: شاهین طبع قبل از انجام بازی‌های تدارکاتی نقش روابط عمومی را ایفا می‌کند و تاریخ رفت و برگشت سفرها را می‌گوید، اما باید پرسید که چرا او خودش را موظف به پاسخگویی در مورد مسائل فنی نمی‌بیند.

کارشناس بسکتبال با اشاره به تفاوت سرمربی ژاپن با شاهین‌طبع عنوان کرد: لاماس قبل و بعد از هر سه بازی اهداف تیمش را از انجام مسابقات تدارکاتی اعلام کرد، اما ما نمی دانیم که چرا باختیم و چرا بردیم، این کلاف سر در گم واقعا نگران کننده است.

رضاپور در مورد بازی با اسپانیا گفت: امروز هم در حمله بی برنامه بودیم. واقعا هدف از حضور بازیکنان دو رگه رستم پور و جلال پور چیست؟ نمایش ضعیف آنها تا کی باید ادامه داشته باشد. جلال پور بازیکنی است که پر استرس و هیجانی بازی می‌کند و به این دلیل است که چنین سطحی از مسابقات را قبلا ندیده و مشخص نیست چرا دو ماه مانده به المپیک چنین بازیکنی به ترکیب اضافه می‌شود. آنها در قد و قواره تیم‌ نیستند.

وی ادامه داد: بهنام یخچالی در حالی که در پست 2 بهتر بازی می‌کند، در پست یک به کار گرفته می‌شود و از سوی دیگر سینا واحدی را خیلی خوب خودش را نشان داده، کم بازی می‌دهند.

مربی سابق تیم ملی جوانان با اشاره به اینکه تیم ملی در پست پوینت گارد مشکل دارد، عنوان کرد: مهدی کامرانی 40 ساله در همین تیم ملی می تواند به راحتی بیست دقیقه بازی کند. کامرانی در همین تیم ملی می تواند 20 دقیقه بازی کند. شما حامد حسین زاده با تجربه را هم خط بدید و با نگاه مطلق به دو رگه‌ها کیفیت کار سایر بازیکنان را هم از بین می‌برد. نیمه دوم مقابل اسپانیا 25 امتیاز گرفتیم، چون تعویض ها و ترکیب اشتباه بود‌.

وی ادامه داد: وقتی 12 بازیکن را دو ماه قبل از المپیک مشخص می‌کنید، مشخص است که دیگر بازیکنان انگیزه ای ندارند. آیا هدف از انجام بازی‌های تدارکاتی صرفِ سفر رفتن مهم است یا دنبال نکات فنی هم هستید؟با این شرایط از بازی‌های تدارکاتی هیچ بهره ای نخواهیم برد و کمکی به تیم ملی برای المپیک نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها