کد خبر: 501553
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۳۲:۳۲
| |

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا پس از برکناری

اخراج سرمربی پیش از اعزام/ بهتری: کسی جوابگوی برکناری‌ام نیست!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا پس از برکناری گفت: اگر انتقادات صورت گرفته از سوی من به حق نیست، چرا هیچ کسی درباره علت برکناری من صحبت نمی‌کند و جوابگوی تلفن من نیست.

اخراج سرمربی پیش از اعزام/ بهتری: کسی جوابگوی برکناری‌ام نیست!
کد خبر: 501553
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۳۲:۳۲

اعتمادآنلاین| اکبر بهتری اظهارکرد: پس از برگزاری 6 مرحله اردو برای آماده سازی کشتی گیران جوان ناشنوا جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه، بدون هیچ صحبتی با من و یا تشکیل جلسه کمیته فنی، از سوی رییس انجمن کشتی ناشنوایان نامه‌ای دریافت کردم که به دلیل بی‌توجهی به تذکرات پیاپی در مورد قرنطینه ورزشکاران و انجام مصاحبه غیرحرفه‌ای از هفتم تیر دیگر مسوولیتی در تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا ندارم.

به گزارش ایسنا،وی گفت: پس از دریافت این نامه با تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان تماس گرفتم‌ و به او گفتم که آیا صحبت‌های من اشتباه بوده و وی در پاسخ گفت نه. اما گفت که علیرضا رضایی از دست شما ناراحت شده است.

بهتری تاکید کرد: اگر حرف حق است پس چرا من را از سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد جوانان کنار گذاشتند و اگر به حق نیست پس چرا رییس انجمن که بارها با او تماس داشتم، جوابگوی من نیست. فدراسیون اگر بخواهد کسی را اخراج کند ابتدا باید جلسه کمیته فنی برگزار شود، نه این که رییس فدراسیون بگوید در این زمینه من تصمیم گیر نیستم و رییس انجمن چنین تصمیمی را گرفته است.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا گفت: من 6 ماه با کشتی گیران صبح و شب زندگی کردم و آنها را مثل فرزندان خود می‌دانستم، در طی این مدت رییس فدراسیون و رییس انجمن تنها 2 بار سر تمرینات حاضر شدند. یا مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که حتی یک بار بالای سر تیم نبود، چرا الان باید همراه تیم به ترکیه برود.

وی اضافه کرد: من اگر اشتباه کردم چرا رییس انجمن به تلفن های من را که بیش از 20 بار با او تماس گرفتم، پاسخگو نیست. من با رضایی رفیق هستم حتی اگر اشتباه نیز کرده باشم باید به صراحت به من می‌گفت.

بهتری خاطرنشان کرد: وقتی کسی حرف حق را می‌زند متاسفانه باید کنار برود. طی 6 ماه گذشته طوری با کشتی گیران کار می کردم که اگر پول بلیت برگشت به شهرستان را نداشتند خودم هزینه‌ی سفر آنها را پرداخت می‌کردم، واقعا انصاف است که با یک ابلاغیه و بدون هیچ صحبتی من را کنار بگذارند.

وی گفت: اگر هدایت تیم کشتی فرنگی ناشنوایان را یک مربی خارجی برعهده داشت، وزارت یا فدراسیون می توانست چنین برخوردی را داشته باشد. من فکر می‌کنم فدراسیون به فکر تیم خودش هم نیست.

بهتری اضافه کرد: اگر در 6 ماه اخیر مربیان هیچ حق و حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده بودند حداقل مصاحبه اخیر من سبب شد تا هر کدام از مربیان مبلغ 5 میلیون و پانصدهزار تومان به عنوان حق الزحمه دریافت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها