کد خبر: 502643
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر:

وضعیت کرونایی در اسلامشهر قرمز است / دلتا ویروس خطرناک‌ترین جهش کرونا به شمار می‌رود

فرماندار اسلامشهر گفت: از شهروندان اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند. قطعا اگر همراهی شهروندان در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی نباشد روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

وضعیت کرونایی در اسلامشهر قرمز است / دلتا ویروس خطرناک‌ترین جهش کرونا به شمار می‌رود
کد خبر: 502643
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان اسلامشهر در خیز پنجم گفت: متاسفانه انتشار ویروس کرونای دلتا باعث افزایش بستری ها و مرگ ناشی از این بیماری شده است لذا محدودیت های مربوط به وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان اسلامشهر اعمال شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیماری زایی و سرایت پذیری ویروس کرونای دلتا بسیار بالاست و از جمله خطرناکترین جهش های این ویروس منحوس به شمار می رود لذا از شهروندان اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند. قطعا اگر همراهی شهروندان در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی نباشد روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بی تردید دستگاههای مسئول در حوزه فرهنگسازی و آگاهسازی مردم باید بیش از گذشته مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق کرده و تهدیدات ویروس جهش یافته کرونای دلتا را اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها