کد خبر: 502671
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۲:۰۶
| |

گلایه رکابزن کوهستان:

نه تکلیف برگزاری لیگ را می‌دانیم، نه کسی سراغ ما را می‌گیرد

رکابزن کوهستان ایران از بلاتکلیفی برگزاری لیگ و برنامه نداشتن تیم ملی گلایه کرد.

نه تکلیف برگزاری لیگ را می‌دانیم، نه کسی سراغ ما را می‌گیرد
کد خبر: 502671
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۲:۰۶

اعتمادآنلاین| حسن سیف اللهی، درباره بلاتکلیفی رکابزنان در مورد برگزاری لیگ برتر دو چرخه سواری کوهستان بیان کرد: 23 تیر قرار است پذیرش تیم ها باشد اما فدراسیون اعلام کرده است که 48 ساعت مانده به مسابقه اعلام می‌کند که لیگ برگزار می‌شود یا خیر.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که در رشته کوهستان نیاز داریم که دو، سه روز قبل از مسابقه حتماً در مسیر تمرین کنیم اما اکنون ما را بلاتکلیف گذاشته اند و اگر قرار نیست لیگ برگزار شود، از همین الان به ما اطلاع بدهند.

او افزود: یک ماه پیش هم مسابقه ای در قم برگزار شد و زمانی که ما به محل مسابقات رسیدیم اطلاع دادند که کنسل شده است و همه افرادی که آمدند مجبور شدند برگردند و اکنون در مورد لیگ هم بلاتکلیف مانده ایم.

او با اشاره به بی برنامگی کمیته کوهستان برای ملی پوشان تاکید کرد: مدتی پیش رئیس کمیته کوهستان انتخاب شد و او گروهی تشکیل داد و در آن تمام ملی پوشان را اضافه کرد. در آن گروه عنوان شد که برنامه مسابقات اروپایی، اردو و پنج مرحله مسابقات داخلی دارند اما تاکنون هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است.

نکته این است که در یک سال و نیم گذشته هم کسی یک بار سراغ ملی‌پوشان را نگرفت. ما قبلاً دو مربی خارجی داشتیم که از آن موقع پیشرفت دوچرخه سواری کوهستان آغاز شد اما مدتی است که اکنون دوچرخه سواری کوهستان به حال خود رها شده است.

ما حتی نمی دانیم مسئولیت تیم ملی بر عهده چه کسی است. قبلا آقای رهنما مربی تیم ملی بود که او تا کنون سراغی ما از ما نگرفته است.

سیف اللهی با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: اواخر شهریور و اوایل مهر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود اما تاکنون هیچ اقدامی برای برگزاری اردو انجام نگرفته است. به نظر می‌رسد کوهستان فرزندخوانده فدراسیون دوچرخه سواری است.

قبلا هم 10 روز مانده به مسابقه اردو می گذاشتند و در نهایت اعلام می کردند به این دلیل که بودجه ندارند همه نفرات را نمی‌توانند کامل اعزام کنند و با این شرایط هم نمی توان مدالی گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها