کد خبر: 503673
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۴:۴۷:۰۰
| |

گوشزد به گل محمدی:

انحلال؟ این خودش هوچی‌گری است

گل‌محمدی با 7 کارت زرد و یک کارت قرمز می‌گوید همیشه به داوران احترام گذاشته!

انحلال؟ این خودش هوچی‌گری است
کد خبر: 503673
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۴:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرمربی پرسپولیس بخش قابل‌توجهی از نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر آلومینیوم اراک را به نقد «هوچی‌گری» سایر تیم‌ها اختصاص داد و مدعی شد آنها حرف می‌زنند تا امتیاز بگیرند. راست می‌گوید. خود ما هم تا به حال بارها در نقد چنین روشی از سوی فرهاد مجیدی، جواد نکونام، محمود فکری و سایرین مطلب نوشته‌ایم، اما قطعا اسم خود گل‌محمدی هم در این فهرست می‌گنجد. از قضا او در همین مصاحبه حکیمانه، به‌طور غیرمستقیم به استقلال یورش برده و مدعی شده این تیم از داوری‌ها سود می‌برد و اعتراض می‌کند. خب اگر قرار است شما کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشی، چرا چنین مطلبی به زبان می‌آوری؟

به گزارش همشهری، از همه جالب‌تر اما این بخش از مصاحبه یحیی است: «در بازی رفت که ما شکست خوردیم، اشتباهات واضح داوری وجود داشت. یکی از گل‌هایی که خوردیم آفساید بود و یک بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. گل دوم آنها هم روی خطایی زده شد که اصلا خطا نبود. با این حال همیشه به تصمیمات داوران احترام گذاشتیم. می‌دانم که آنها چه سختی‌هایی را متحمل می‌شوند و با وجود دستمزد پایین داوری می‌کنند. باید به داوران خسته نباشید بگویم.» دقیقا امسال به دفعات شاهد «خسته نباشید» گفتن شما به داوران بودیم؛ ازجمله همین دو هفته پیش مقابل اشکان خورشیدی! آقای مربی در حالی مدعی است هرگز کاری به داوران نداشته که امسال 7 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده است. خب اگر به داوران کار داشتی چه می‌کردی؟

یحیی همچنین برای چندمین بار در این مصاحبه مدعی شده پرسپولیس مشکلاتی دارد که هر تیم دیگری با آنها دست به گریبان بود منحل می‌شد. بی‌خیال آقای مربی! پرسپولیس فعلی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه است، وضع پرداختی‌ها و امکانات و زمین تمرین و... هم که بد نیست. همین باشگاه تا ده، بیست سال پیش به روزنامه‌فروش محل هم بدهکار بود و هیچ هتلی در پایتخت اتاق در اختیارش قرار نمی‌داد. البته که حق واقعی پرسپولیس خیلی بیش از اینهاست، اما این گلایه‌ها هم منطقی نیست. شما یا معنی انحلال را نمی‌دانی، یا به همان کاری مشغولی که مذمتش می‌کنی؛ یعنی هوچی‌گری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها