کد خبر: 504618
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۳:۰۶
| |

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس مطرح کرد:

قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم‌ها شده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم ها شده است. اتفاقا باید اذعان کرد اگر زودتر این قانون تصویب می شد، اکنون تحریم ها برچیده شده بود.

قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم‌ها شده است
کد خبر: 504618
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۳:۰۶

اعتمادآنلاین| نماینده مردم اراک در مجلس اعتقاد دارد آینده نشان می‌دهد قانون اقدام راهبردی مجلس چه میزان در مذاکرات موثر بوده و اگر وادادگی دولت نبود، بعد از گذشت 7 سال از برجام، الان تکلیف معلوم بود.

به گزارش خانه ملت،‌ محمدحسن آصفری در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم ها شده است، گفت: اتفاقا باید اذعان کرد اگر زودتر این قانون تصویب می شد، اکنون تحریم ها برچیده شده بود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دولت این قانون را کامل اجرایی کرده بود و اجرای آن را به تاخیر نمی انداخت، این روزها نتیجه حاصل میشد، اظهار کرد: در واقع قانون مجلس اجازه شکل گیری مذاکرات را داد و به نوعی تنفس مصنوعی به برجام داده شد.

وی ادامه داد: بدون شک آنچه موجب شد در مذاکرات مجددا به حق و حقوق قانونی خود دست نیابیم، به عملکرد و کوتاه آمدن دولت در عمل به قانون مجلس بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رییس جمهور، افزود: مجلس با تصویب قوانین دیگر و همچنین دولت جدید با ایستادگی و قدرت، حق ملت را از مذاکرات خواهند گرفت تا اینکه گردن کج کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آینده نشان می دهد قانون اقدام راهبردی مجلس چه میزان در مذاکرات موثر بوده و اگر وادادگی دولت نبود، بعد از گذشت 7 سال از برجام، الان تکلیف معلوم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها