کد خبر: 504848
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۱۸:۰۰
| |

طبق کتابی با موضوع ریاست جمهوری دونالد ترامپ:

فرماندهان ارتش آمریکا نگران بودند، ترامپ کودتا کند

طبق کتابی با موضوع ریاست جمهوری دونالد ترامپ، فرماندهان ارشد ارتش آمریکا نگران بودند که او بعد از شکست در انتخابات، به کودتا یا دیگر اقدامات غیرقانونی برای باقی ماندن در کرسی ریاست جمهوری دست بزند.

فرماندهان ارتش آمریکا نگران بودند، ترامپ کودتا کند
کد خبر: 504848
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه «سی‌ان‌ان» گزارشی درباره کتابی که قرار است هفته آینده در آمریکا توزیع شود، منتشر کرد و در آن خبر داد، فرماندهان نیروهای مسلح این کشور خود را برای مقابله با فرامین غیرقانونی دونالد ترامپ در هفته‌های آخر ریاست جمهوری او آماده کرده بودند.

به گزارش فارس، «کارُل لیونینگ» و «فیلیپ راکر» خبرنگاران روزنامه واشنگتن پست به طور مشترک کتابی در زمینه دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ نوشتند و قرار است سه شنبه هفته آینده این کتاب در آمریکا توزیع و پخش شود.

شبکه «سی‌ان‌ان» از دسترسی به این کتاب که خبر داد و بخش‌هایی از آن را منتشر کرد. نویسندگان کتاب این عنوان را برای آن انتخاب کردند: «من به تنهایی می‌توانم درستش کنم».

به نوشته لیونینگ و راکر، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح آمریکا نگرانی بودند که دونالد ترامپ بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهویر از جو بایدن، درصدد انجام کودتا یا دیگر اقدامات غیرقانونی به منظور باقی ماندن در مسند ریاست جمهوری باشد.

به گزارش کتاب آنها، سران نیروهای مسلح آمریکا آنقدر نگران این موضوع بودند که در جلسات غیر رسمی درباره طرق مقابله با کودتا یا دیگر اقدامات غیرقانونی ترامپ با یکدیگر صحبت کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها